خبرهای داغ:

نهادینه کردن خدمت خالصانه به مردم در ادارات و مدیران جامعه

شاهرود_امام جمعه شاهرود گفت: حل مشکلات مردم و خدمت خالصانه از ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی است که باید در جامعه و مسئولین ما نهادینه شود.
کد خبر: ۹۴۰۵۴۹۵
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در مراسم بزرگداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه در نمازخانه مدیریت جهادکشاورزی شهرستان شاهرود در سخنانی با گرامیداشت ایام با اشاره به مکتب حاج قاسم و ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: رهبر انقلاب حاج قاسم را مکتب عنوان کرد که باید این مکتب را در جامعه تعمیق و گسترش دهیم.
او با بیان اینکه در ادارات ما نیاز به این مکتب در خدمت رسانی به مردم داریم، گفت: تمام تلاش سردار شهید سلیمانی در طول خود حل مشکلات مردم و دفاع از ملت بود و برای همین در دل مردم جای داشت و تشییع میلیونی او نشانه این موضوع است.
امام جمعه شاهرود با تاکید بر حل مشکلات مردم و برداشتن مشکلات از پای آنان بر حرکت در مسیر حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و گفت: سردار سلیمانی گفت باید شهید زیست تا شهادت قسمت ما شود و این را باید الگوی رفتاری خود قرار دهیم.
در این مراسم که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید و کارکنان این اداره حضور داشتند، مرثیه سرایی برگزار شد.
این مراسم به همت پایگاه فلاح حوزه بسیج ادارات الحدید مدیریت جهادکشاورزی شهرستان برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار