خبرهای داغ:
سردار معروفی:

ما ناموس‌پرستی را از عاشورا یاد گرفتیم

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: حاج قاسم سلیمانی الگویی بود که ناموس مسلمانان را نجات داد و اجازه نداد دست نحس دشمن به زینبیه برسد.
کد خبر: ۹۵۸۳۶۶۷
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳

ما ناموس‌پرستی را از عاشورا یاد گرفتیم

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار پاسدار «حسین معروفی» معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در همایش حقوق‌دانان و حقوق‌یاران تراز انقلاب اسلامی گفت: سپاه و بسیج از هم جدا نیستند و هردو تکمیل کننده یکدیگرند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج حقوقدانان مسئولیت طهارت جامعه را برعهده دارد، گفت: ما در برنامه های ۱۴۰۳، آن چیزی که بر عهده حقوقدانان و بسیج اقشار گذاشتیم، شبکه سازی است.

سردار معروفی با بیان اینکه شبکه‌سازی ملی، شبکه‌سازی در سطح استانی و شبکه‌سازی در سطح شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد، گفت: اگر شبکه نباشد نمی‌توانیم تکیه‌گاه باشیم.

وی افزود: بخشی از شخصیت های ملی ما در استان‌ها هستند و این شبکه سازی نباید فقط از تهران باشد بلکه باید از سراسر کشور، برای شکل گیری هیئت اندیشه ورز در این شبکه قرار بگیرند.

سردار معروفی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یعنی مردم، گفت: این انقلاب با مردم تعریف می‌شود؛ مردم ما ثابت کردند اگر نخبگان منحرف شوند، دیگر کربلا اتفاق نخواهد افتاد و مردم هوشمند ما مستقیم به امام‌ خود متصل می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در دی۹۸ قلب ایران را زدند اما این قلب در کل کشور تبدیل به ۸۵ میلیون قلب شد، گفت: پیروزی ۱۱ اسفند ملت ایران در انتخابات را تبریک باید گفت؛ دشمن می‌خواست که مشارکت انتخابات به ۲۰درصد نرسد ولی مردم این عملیات سنگین دشمن را شکست دادند.

وی افزود: مردم هوشمند ایران، ۲۵ میلیون نفر روی پای خود ایستادند و برای این نظام الهی رای دادند. چرا مردم ایران هوشمند هستند؟ چون از هر قومیت و مذهبی و از هر عقیده ای دور یک میز جمع شده و متحد و هستند.

وی با اشاره به اهمیت مقوله ناموس و ناموس پرستی در جامعه گفت: ما امروز ام‌القری هستیم، ناموس پرست هستیم و دامن ناموس پرستی را حفظ کرده‌ایم. شهدای ما شعار ناموس پرستی را برای ما تبیین کرده اند.حاج قاسم سلیمانی الگویی بود که ناموس مسلمانان را نجات داد و اجازه نداد دست نحس دشمن به زینبیه برسد.

سردار معروفی با بیان اینکه ما ناموس پرستی را از عاشورا یاد گرفتیم، گفت: حضرت سیدالشهدا(ع) بر زانو نشست و فریاد زد که اگر دین ندارید آزاده باشید و تا من زنده ام سمت ناموس من نروید.

وی خاطرنشان کرد: در مقابل دشمن پنج کار را باید انجام داد؛ امام شناسی، دشمن شناسی، وحدت و تقریب، حضور در همه صحنه ها و خدمت بی منت.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار