خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

دانشگاه به معنويت وجود شهداي گمنام مزين شود

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در آيين وداع با دو شهيد گمنام گفت: دانشگاه ‏ها بايد به معنويت وجود شهداي گمنام مزين باشد.
کد خبر: ۸۵۰۲۲۴۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۲
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، سردار سيدمحمدتقي شاهچراغي شب گذشته در آستانه شهادت حضرت زهرا(س)، در آيين شب وادع با دو شهيد گمنام هشت سال دفاع مقدس كه با حضور فرماندار، رئيس دانشگاه علوم پزشكي سمنان و مديران دستگاه‏هاي اجرايي و مردم شهيدپرور در گلزار شهدای سمنان برگزار شد، اظهار كرد: دانشگاه‏ها بايد به معنويت وجود شهداي گمنا مزين باشد.

وي ضمن قدرداني از مسئولان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که موجبات حضور دو شهيد گمنام هشت سال دفاع مقدس را در این دانشگاه فراهم كرده‏اند، افزود: امروز اگر این مردم ولایتمدار بخواهند به مولا و آقای خویش اقتدا کنند باید از راهی که شهدا توصیه کرده‌اند پیروی کنند و از رهبری و ولایت فقیه تبعیت همه جانبه داشته باشند.

حجت‏الاسلام والمسلمین میر اکبری نيز با اشاره به شخصیت سیاسی حضرت زهرا(س) و اعتراضات سیاسی اين مادر بزرگوار، بیان داشت: گریه‌های حضرت زهرا (س) رنگ و بوی حمايت از جانشين پيامبر(ص) داشت.

وي با اشاره به فلسفه قیام عاشورا، برگزاری مراسم و مجالس گرامیداشت شهدا را فوق العاده با ارزش و تداوم بخش راه شهیدان عنوان كرد.

گفتنی است؛ دو شهید گمنام پس از طواف در حرم امامزاده یحیی (ع) بر دستان مردم ولایتمدار سمنان به مسجددانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جهت مراسم شب زنده‌داریمسئولان، کارکنان و دانشجویانانتقال یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها