خبرهای داغ:
شاه امیریان
فرمانده سپاه فجر در جمع نمایندگان فرماندهان واحدهای مقاومت خواهر استان:
سردار غیب پرور: به خود بالیدم که چقدر نوجوانان خوب، بامعرفت و عمیق در مسائل در جامعه مان داریم که در کسوت دختران بسیجی این مرز و بوم به دفاع از اسلام عزیز همت کرده اند.
کد خبر: ۸۵۰۴۳۸۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جمعی از فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام خواهر به نمایندگی از فرماندهان واحدهای مقاومت سراسر استان با فرماندهی سپاه فجر استان فارس دیدار کردند.

در این برنامه که در فضای صمیمانه ای برگزار گردید، فرمانده سپاه فجر استان فارس ضمن خیر مقدم به حضار و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: به خود بالیدم که چقدر نوجوانان خوب، بامعرفت و عمیق در مسائل در جامعه مان داریم که در کسوت دختران بسیجی این مرز و بوم به دفاع از اسلام عزیز همت کرده اند.

سردار غیب پرور به نقش دانش آموز بسیجی در مدرسه اشاره کرد و گفت: به نظر من یک دانش آموز بسیجی می بایستی به سان قطره مرکب باشد. وقتی که قطره مرکب در لیوان آب می افتد تمام آب را تحت تاثیر خود قرار می دهد. نقش دانش آموز بسیجی و خصوصا فرماندهان واحدهای مقاومت باید مثل نقش قطره مرکب در لیوان آب باشد. قطره جوهر ممکن است در مقابل قطرات لیوان به لحاظ تعداد کمتر باشد اما تاثیرگذاری آن باعث می شود همه مجموعه را متاثر نماید.

ایشان دانش آموزان بسیجی را به استقامت در مسیر توصیه نموده و گفت: سفارش قرآن استقامت در مسیر است. دین خدا وقتی همراه با استقامت نباشد ارزشی ندارد.

ایشان با طرح سوالی که "یک چیز پخته بهتر است یا داغ شده؟" دانش آموزان بسیجی را به دوری از فضای هیجان و جو دعوت کرده و خواستار توجه جدی دانش آموزان بسیجی به مطالعه و تفکر گردید.

دکتر غلامحسین غیب پرور در پایان سخنانشان، دانش آموزان بسیجی را به عمق بخشی معارف، توجه به موضوع اقامه نماز در مدارس، حلقات صالحین و موضوع آسیب های ماهواره توصیه کردند.

ایشان در تشریح موضوع عمق بخشی به معارف، ضمن تقسیم بندی معارف به معرفت قرآن، معرفت اهل بیت و معرفت نسبت به انقلاب اسلامی با طرح سوالاتی به تبیین ضرورت توجه به عمق بخشی معارف پرداخت. توجه به انس با قرآن، ارتباط با اهل بیت و امام زمان، شناخت انقلاب اسلامی و مسائل پیرامون آن، استکبار شناسی و استکبار ستیزی، توجه به تحولات منطقه و کشورهای اسلامی از جمله مواردی بود که در عمق بخشی به معارف مورد اشاره قرار گرفت.

ایشان توجه به اقامه نماز در مدارس را اولویت اصلی دانست و گفت: باید تمرکز فعالیت های سال آینده بر موضوع نماز باشد.

سردار غیب پرور در توصیه سوم خود به دانش آموزان فرمانده واحد به موضوع حلقات صالحین در مدارس اشاره کرد و گفت: موضوع حلقات صالحین مورد تایید امام خامنه ای عزیز است و همه فرماندهان واحدها با تلاششان مصروف تشکیل باکیفیت این حلقات باشند.

فرمانده سپاه فجر استان به موضوع دجالواره نیز گریزی زد و گفت: دشمنان قسم خورده نقشه های اساسی برای ما کشیده اند و از گفتن آن هم ابایی ندارند. آنها زمانی از ما راضی می شوند که دین ما را از دست ما بگیرند. باید با تلاش خود آنها را ناامید کنیم و این امر به لطف خدا و تلاش دوستان شدنی است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها