خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)البرز:

همدلی و همزبانی دولت و ملت باعث تعالی روز افزون نظام است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز : همدلی و همزبانی دولت و ملت باعث تعالی روز افزون نظام است و اگر مسئولين نظام و ملت با هم همدل و همزبان باشند ميتوان انتظار كارهاي بهتري را داشت.
کد خبر: ۸۵۰۸۵۳۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج با اشاره به  پیام مقام معظم رهبری در سال 94 گفت: همه کسانی که ولایت، نظام و رهبری را قبول دارند باید شعار رهبری را در عمل سرلوحه کار خود قرار دهند، اخلاق عملی و همدلی عملی درانتخاب شعار سال 94 مدنظر مقام معظم رهبری است لذا ملت ایران برای ایجاد همدلی و وحدت بیشتر باید تلاش کنند.

وی با اشاره به لازمه همدلي مسئولين با يكديگر گفت: اگر مسئولين نظام و ملت با هم همدل و همزبان باشند ميتوان انتظار كارهاي بهتري را داشت.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)البرز خاطرنشان کرد: اعتقاد به نظام جمهوري اسلامي و مقيد بودن به دستورات اسلامي مرز همدلي و همزباني ملت با دولت است.

حیدری در ادامه افزود: عزم ملی و مدیریت جهادی در سال ۹۳ به فرمان مقام معظم رهبری شروع شد و در سال ۹۴ با همدلی و همزبانی دولت و ملت ادامه خواهد یافت تا در سایه این تعامل شاهد تعالی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صدور پیام امام راحل عظیم الشان و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در تمام نقاط جهان باشیم.

این مسئول در پایان به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اشاره کرد و عنوان کرد: همدلی ملت ایران همواره دشمنان را از رسیدن به اهداف و توطئه های پلیدشان ناکام گذاشته لذا با تحقق هرچه بیشتر می توان همچنان در عرصه حفظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های بلندتری برداشت.

 

3002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها