خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تاکستان:

حضرت زهرا تفسیر سوره کوثر بودند

حجت الاسلام میرزا بیگی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان با اشاره به اوج تقوا در وجود فاطمه حورا (س) ایشان را تفسیر سوره کوثر در طول تاریخ دانست.
کد خبر: ۸۵۰۸۸۲۲
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

 

حجت الاسلام میرزابیگی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری بسیج به مناسبت ولادت بانو فاطمه زهرا (س) با اشاره ه تقوا و حیاء  مثال زدنی  گفت: حضرت زهرا در دوره کوتاه زندگیشان به معنای واقعی تفسیر سوره کوثر بودند و در زمان حال نیز با گذشت چند سده رفتار و سبک زندگی ایشان هنوز تازه و قابل استفاده است.

وی علت برجسته بودن و قابل بهره برداری بودن نوع زندگی حضرت فاطمه را به علت اوج منطق و خدا محوری دانست که در زندگی آن بانوی بزرگوار در جریان بوده و تشریح کرد: هر گاه انسان زندگیش را با فرامین الهی تطبیق دهد و در راه درست گام بردارد هرچقدر هم که در دل تاریخ بوده باشد باز هم چون نگینی درخشان خواهد درخشید.

این مقام مسئول همچنین به ویژگی های برجسته بانوی عالمین اشاره کرد و گفت: با توجه به کوتاهی طول عمر ایشان می بینیم که اوج تقوا، رضای در راه حق و نیز اوج پاکدامنی را در وجود ایشان شاهد هستیم.

وی ادامه داد: جامعه ما باید رنگی دوباره به خود بگیرد و الگو های سالم را بار دیگر تقویت کند، از جمله اینکه ساده زیستی آل الله بار دیگر باید تقویت شود، امروز جامعه ما به گذشت و بخشایش نیاز دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تاکستان به بهره بردن از وجود با برکت حضرت زهرا در مراحل مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برکت دنیا از وجود ائمه است  ما به وضوح این مسئله را مشاهده می‌کنیم.

وی در خاتمه بیان کرد: رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس بیشتر عملیات‌های خود را با رمز یا زهرا آغازمی‌کردند که نتیجه های درخشانی نیز در پی داشته اند.

 

1004/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها