خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در اداره جهاد کشاورزی میامی:

عمل به سیره شهدا، کشور را از گزند توطئه های دشمنان حفظ می کند

نماینده ولی فقیه در اداره جهاد کشاورزی شهرستان میامی گفت: عمل به سیره شهدا در تمامی ابعاد، کشور را از گزند توطئه های دشمنان حفظ می کند.
کد خبر: ۸۵۱۱۳۵۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی خوشاب، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان میامی در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان سمنان و شهدای شهرستان میامی بیان کرد: باید رهرو واقعی شهدا در همه ابعاد از جمله فردی، اجتماعی، سیاسی،فکری و اعتقادی باشیم.

وی با بیان اینکه ولایت مداری و رعایت حجاب و عفاف دو توصیه و درخواست مهم شهدا است، افزود: قرائت وصیت نامه شهدا یکی از سفارشات بسیار زیادی است که به ما شده است و در همه وصیت نامه ها، حجاب و پشتیبانی از ولایت فقیه به وضوح دیده می شود.

نماینده ولی فقیه در اداره جهاد کشاورزی شهرستان میامی گفت: وقتی در وصیت نامه شهدا می بینیم که به نسل های آینده سفارش شده است که حجاب خواهران از سرخی خون من کوبنده تر خواهد بود، نشان از اهمیت این موضوع در نگاه شهدا است.

حجت الاسلام خوشاب بیان کرد: شهدا در آن زمان گوش به فرمان امام راحل(ره) بودند و اگر امروز هم در بین ما بودند می گفتند که رهبرمعظم انقلاب را تنها نگذارید و پشتیبان ولایت باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها