خبرهای داغ:

بازدید مسئولان کانون بسیج هنرمندان شاهرود از روند اجرایی اجلاسیه شهدا شهرستان

مسئول و اعضا شورای کانون بسیج هنرمندان شاهرود با حضور در مقر قائمیه از روند اجرایی برنامه های اجلاسیه شهدای شهرستان بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۱۱۳۹۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول و اعضا شورای کانون بسیج هنرمندان شاهرود با حضور در مقر قائمیه از روند اجرایی برنامه های اجلاسیه شهدا بازدید نمودند.

در این بازدید مسئول و اعضا کانون بسیج هنرمندان با حضور در نمایشگاه ها و گلزار شهدا و مصلی پیامبر اعظم(ص) از روند اجرایی برگزاری اجلاسیه شهدا شاهرود آشنا شدند.

در این بازدید مسئول بسیج هنرمندان شاهرود با تقدیر از فعالیت های انجام شده در برگزاری اجلاسیه شهدا بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: باید همه تلاش کنیم تا با برگزاری اینگونه برنامه های عظیم فرهنگی بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تعمیق و گسترش بخشیم.

عباس اعتماد با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی نیاز به توجه به موضوع هند دارد گفت: ما از طریق هنر است که می توانیم فرهنگ ایثار و شهادت را ملموس تر به جامعه تفهیم کنیم و امروز می بینیم که دشمن با هنر تلاش دارد به ما ضربه بزند.

وی با اشاره به برپایی غرفه شهدای هنرمند در ستاد نمایشگاه ها و برگزاری نمایش میدانی گفت: تلاش داریم نمایش میدانی در رابطه با شهدا در مکان نمایشگاه و گلزار مطهر شهدا با حضور گروه های هنرمند بسیجی اجرا نماییم و از این طریق هدف خود را به جامعه برسانیم که همانان زنده نگهداشت یاد شهداست که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب کمتر از شهادت نیست.

در این بازدید که جانشین سپاه و مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود حضور داشتند در خصوص نحوه اجرای نمایش بسیج هنرمندان بحث و تبادل نظر شد.

خاطرنشان می شود؛ اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود اول تا سوم اردیبهشت ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مکان مصلی پیامبر اعظم(ص) شاهرود برگزار و نمایشگاه های جانبی اجلاسیه از 27 افتتاح و برای بازدید علاقمندان از ساعت 17 تا 23 گشوده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها