نماینده ولی فقیه بسیج تربت حیدریه در گفتگو با بسیج:

جایگزینی سفر کربلا به حج عمره اساسی ترین راهکار در برابر هتک حرمت به زائران ایرانی است

نماینده ولی فقیه درناحیه بسیج تربت حیدریه گفت: هتک حرمت به زائران ایرانی توسط ماموران امنیتی فرودگاه جده موجب نفرت افکار عمومی دنیا شده و به مانند گذشته نشان داد که ال سعود لیاقت خادمی حرمین شریف را ندارد.
کد خبر: ۸۵۱۱۶۳۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

حجت الاسلام علی نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: در ادامه انحراف افکار عمومی دنیا و جهان اسلام بی حرمتی به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده توسط ماموران ال سعود ملت ایران را متاثر کرده و موجب تنفر اذهان عمومی دنیا شده است.

وی بیان کرد: نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که رسانه های امریکا و اسرائیل و دولتهای عربی در فضا سازی این جریان چقدر تلاش داشتند تا قضیه را طوری دیگر انعکاس دهند.

نوروزی جایگزینی سفر کربلا به جای عمره مستحبی را ضروری دانست و افزود: تا عذرخواهی دولت سعودی و مجازات عاملان به هتک حرمت زائران ایرانی بهتر است مردم سفر کربلا را که برابر است با هزاران حج مستحبی جایگزین عمره کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درناحیه بسیج تربت حیدریه اذعان کرد: سعودی ها با این عمل ناشایست به دنبال انحراف افکار عمومی ایران، منطقه و جهان اسلام هستند تا بر حملات وحشیانه و بی رحمانه خود به یمن سرپوش بگذارند.

وی گفت: مسئولین وزارت خارجه با قاطعیت و هر چه سریعتر پیگیر مجازات عاملان بی حرمتی به دو نوجوان ایرانی باشند و مصلحت های سیاسی خود را فدای خدشه وارد کردن به عزت و اروی ایران و ایرانی ننمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها