خبرهای داغ:

حضور بي نظير اتحاديه ها و صنوف در برگزاري اجلاسيه شهداي شاهرود

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد كمك هاي مردمي اجلاسيه شاهرود از حضور بي نظير ادارات، صنوف و اتحاديه هاي اين شهرستان در برگزاري هر چه بهتر اجلاسيه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۱۷۶۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
جلسه کمیته پشتیبانی ستاد کمک های مردمی و نمایشگاه یادواره های اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود در مقر قائمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه کمیته پشتیبانی ستاد کمک های مردمی و نمایشگاه یادواره های اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود با حضور اعضا در گلزار شهدا شاهرود برگزار شد.

در این جلسه که اعضا این کمیته و مدیر ستاد پشتیبانی کمک های مردمی اجلاسیه شهدا نیز حضور داشتند در خصوص نحوه برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع انواع پذیرایی گرم و سرد و بسته های فرهنگی بحث و تبادل نظر شد.

محمود جلالی رئیس کمیته پشتیبانی با ارائه گزارشی از روند کمک های جذب شده مردمی و نهادهای مختلف شهرستان گفت: تاکنون ستادهای یادواره های شهدای برخی روستاها و شهر شاهرود و همچنین تعدادی از ادارات و صنوف و اتحادیه ها اعلام آمادگی کرده اند که در خصوص پذیرایی و برپایی ایستگاه صلواتی کمک ها و اقداماتی را انجام دهند.

وی افزود: اتحادیه ها و صنوف مختلف و بازاریان و ادارات مختلف در برپایی ایستگاه های صلواتی نقش دارند و باید این ایستگاه مدیریت شود و در خصوص توزیع پذیرایی ها مدیریت انجام شود که این کمیته مسئولیت آن را بر عهده دارد.

عباسعلی اکبریان مدیر ستاد پشتیبانی مردمی و نمایشگاه یادواره ها نیز در این جلسه با تاکید مدیریت برنامه های اجرایی گفت: باید تلاش کنیم تا از حضور مهمانان شهدا به شایستگی پذیرایی بعمل آید و مردم خاطره خوبی از اجلاسیه و برنامه های آن در خاطره نگهدارند و پشتیبانی در این زمینه وظیفه سنگینی دارد.

در این جلسه در خصوص محل های برپایی ایستگاه صلواتی و نحوه پذیرایی ها بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها