خبرهای داغ:
با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی؛

اردوی صالحین پایگاه فجر مسجد امام خمینی(ره) شاهرود برگزار شد

اردوی حلقه صالحین پایگاه فجر حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۱۸۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اردوی حلقه صالحین پایگاه فجر بسیج مساجد و محلات حوزه علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود در منطقه ابرسج بخش بسطام شاهرود برگزار شد.

در این اردوی یکروزه که بیش از 30 نفر از اعضا حلقه صالحین حضور داشتند علاوه بر برنامه های مختلف فرهنگی،هنری و ورزشی حلقه صالحین نیز با موضوع شعار سال برگزار شد.

شرکت کنندگان در این اردو در مسابقات طناب کشی و قرآنی شرکت کردند که به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

حجت الاسلام علیرضا اسکندرپور جانشین تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود در این اردو در جمع اعضا حلقات صالحین گفت: باید خود را مجهز به سلاح علم و تقوا نماییم و با چراغ بصیرت تلاش کنیم تا با تبعیت از ولایت سرباز شایسته ای برای امام عصر(عج) در تحقق تمدن بزرگ اسلامی در جهان باشیم.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: همدلی و همزبانی و وحدت و اتحاد رمز پیروزی ماست و دشمن می خواهد با شکاف بین مردم و مسئولین و ایجاد تفرقه به اهداف شوم خود برسد و ما باید مراقب و آگاه باشیم و نگذاریم اختلافات ما سبب بهره برداری دشمنان شود.

اسکندرپور با اشاره به تاکیدات اسلام و ائمه بر وحدت و همدلی در جامعه اسلامی بیان کرد: وقتی اتحاد باشد همه دشمنان با تمام تجهیزات و قدرت خود شکست می خورند و جنگ هشت ساله ما نشان داد که وقتی همه با هم باشند دشمن تا دندان مسلح در برابر ایمان و اراده های مستحکم و دستان خالی شکست خورده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها