خبرهای داغ:
مسئول اتاق اصناف شاهرود:

اصناف و بازاریان برای تحقق اهداف شهدا در صحنه حضور دارند

مسئول اتاق اصناف شاهرود گفت: همه اقشار مختلف مردم و اصناف و بازاریان خود را از شهدا می دانند و کار برای شهدا را افتخار می دانند و با تمام توان برای تحقق اهداف شهدا در صحنه حضور دارند.
کد خبر: ۸۵۱۲۱۹۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اعضای اتاق اصناف و روئسای اتحادیه ها و بازاریان شاهرود از روند اجرایی اجلاسیه شهدا و نمایشگاه های دهگانه بازدید کردند.

مسئول اتاق اصناف شاهرود در این بازدید با تقدیر از زحمات انجام شده در برپایی اجلاسیه شهدا بر تعامل و همکاری مثمر اصناف و بازاریان با اجلاسیه شهدا تاکید کردند و افزود: همه اقشار مختلف مردم و اصناف و بازاریان خود را از شهدا می دانند و کار برای شهدا را افتخار می دانند و با تمام توان برای تحقق اهداف شهدا در صحنه حضور دارند.

افزود: باید تلاش کنیم تا با توجه به جنگ نابرابر فرهنگی دشمن بتوانیم با اجرای این برنامه های فرهنگی در برابر این هجمه ها ایستادگی کنیم و فرهنگ شجاعت و ایثار را در جامعه ترویج نماییم و همچنان دشمنان را منکوب قدرت خود کنیم.

اعضا اتاق اصناف و روئسای اتحادیه ها و بازاریان با حضور در نمایشگاه های دهگانه به بازدید از روند اجرایی اجلاسیه پرداخته و از زحمات و تلاش های انجام شده تقدیر کردند.

در این بازدید مدیر ستاد پشتیبانی مردمی و نمایشگاه های اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود با ارائه گزارشی از روند اجرای اجلاسیه شهدا و بخش های مختلف از همکاری و همراهی اصناف و بازاریان در اجرای برنامه های اجلاسیه تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها