خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان:

مهمترین هدف دایره مشاوره ومدد کاری پلیس کاهش پرونده های ارجاعی به دادگستری است

مهمترین هدف دایره مشاوره ومدد کاری پلیس کاهش پرونده های ارجاعی به دادگستری و حل وفصل اختلافات خصوصا خانوادگی وبهسازی روابط خانواده ها می باشد.
کد خبر: ۸۵۱۲۳۳۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ محمدقاسم طرحانی با اشاره به انجام فعالیتهای اجتماعی وفرهنگی همچون برگزاری جلسات آموزش همگانی در مدارس،مساجد،ادارات دولتی وتعاملات سازنده با سازمان های دولتی ومردم نهاد افزود: نیروی انتظامی درراستای ارائه خدمات مضاعف به همشهریان،از اواخر شهریور سال گذشته دایره مشاوره ومددکاری را در کلانتری 11 امام(ره) این شهرستان راه اندازی کرده است که شهروندان می توانند از خدمات مشاوره به صورت رایگان استفاده کنند

وی با بیان اینکه مهمترین هدف دایره مشاوره ومدد کاری پلیس کاهش پرونده های ارجاعی به دادگستری و حل وفصل اختلافات خصوصا خانوادگی وبهسازی روابط خانواده ها می باشد،خاطر نشان کرد: در شش ماه دوم سال گذشته 156 فقره پرونده به مرکز مشاوره ومددکاری این فرماندهی ارجاع شده است که از تعداد 122 مورد منجر به مصالحه شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان داشت: از اوایل سال جاری تاکنون با تلاش مشاور کلانتری 78 در صد پرونده های ورودی به دایره مشاوره ومددکاری کلانتری 11 شهری به مصالحه انجامیده است.

طرحانی در ادامه از جمله اهداف دایره مشاوره ومددکاری در ناجا را کمک به پیشگیری از وقوع جرم بیان کرد وافزود: این خصوصیت می تواند ماهیت مراکز مشاوره وراهنمایی را از سایر مراکز ونهادهای مشابه حمایتی متمایز سازد.

رئیس پلیس تاکستان با اشاره به عملکرد موفق این مرکز در سال گذشته،گفت: تقویت کمی وکیفی دایره مشاوره در سایر کلانتری ها وپاسگاه های تابعه سطح شهرستان در دستورکار این فرماندهی قرار داد.

وی انجام مشاوره های فعال در مدارس،حضور کارشناسان آموزش همگانی در ادارات،مساجد،تهیه وتوزیع بسته های آموزشی وبر پایی نمایشگاه را از دیگر اقدامات فرهنگی در 6ماهه دوم سال گذشته برشمرد.

گفتنی است: دایره مشاوره فرماندهی انتظامی شهرستان تاکستان واقع در بلوار امام(ره)جنب اداره برق با شماره تماس35248218 آماده ارائه خدمات مشاوره ای به صورت رایگان در زمینه های روانشناختی،خانوادگی،ازدواج،تحصیلی به شهروندان می باشد.

 

 

7001/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها