مسئول بسیج کارگری خراسان رضوی خبر داد

دیدار کارگران نخبه خراسان رضوی با رهبر معظم انقلاب

مسئول بسیج کارگری خراسان رضوی از دیدار کارگران نخبه خراسان رضوی با رهبر معظم انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۲۴۳۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مهدی یزدانی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج کارگری خراسان رضوی اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج کارگری از سوم تا 11 اردیبهشت ماه در 14 شهرستان استان و 17 حوزه بسیج کارگری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای هفته بسیج کارگری 235 عنوان برنامه مختلف تدوین شده است افزود: دیدار با خانواده شهدای کارگری، بازدید از کارخانجات نمونه استانی، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، افتتاح دو پایگاه بسیج کارگری در شهرستان‌های مشهد و سرخس، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی از جمله برنامه‌های تدوین شده برای هفته بسیج کارگری استان است.

وی از برگزاری همایش روز بزرگداشت بسیج کارگری و یادواره شهیدان کارگر با محوریت شهید برونسی در مصلی تربت جام خبر داد و گفت: این همایش و یادواره به صورت همزمان در روز 4 اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس بسیج کارگری خراسان رضوی عنوان کرد: در این همایش سخنرانان کشوری و لشگری حضور پیدا می‌کنند.

وی به دیدار جامعه کارگری کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اعزام کارگران بسیجی نخبه با محوریت اقتصاد مقاومتی، علمی و مخترعان برای دیدار با مقام معظم رهبری در دستور کار قرار گرفته است.

یزدانی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که امسال در دستور کار بسیج کارگری قرار دارد برگزاری نشست‌های تخصصی مدیران عرصه کار، تولید و صنعت است که این نشست‌ها هر دو ماه یک بار با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان استانی بنا به موضوعیت خاص برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها