خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت،مربیان و سرگروههای صالحین شهرستان کازرون، در مورد مسائل داخلی و خارجی به ایراد سخنرانی پرداخت.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۷۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون درنشست هیئت عاشقان ولایت گفت:اهمیت و اقتداری که در کشور ما حکفرما است و کشورهای منطقه حسرت آن را می خورند، به برکت جانفشانی شهدا، رزمندگان و مجاهدت های بسیجیان است، لذا شما بسیجیان باید قدر خود را بدانید.


جانشین سپاه کازرون با اشاره به تحولات منطقه خاطرنشان کرد: اگر شما می بینید که داعش در عراق و سوریه با هدف خراب کردن چهره اسلام در حال جنایت است،اما جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد، به دلیل اقتدار نیروهای مسلح و استقامت ملت ما در برابر جبهه باطل است.


سروان پاسدار حسن کریمی با یادآوری سیاست "تفرقه بینداز و حکومت کن" روباه پیر استعمار افزود:امروز لزوم حفظ وحدت میان مذاهب اسلامی بیش از هر زمان دیگر احساس می شود و همه مسلمین باید در مقابل مذهبی که از طریق انگلستان و ایادی استکبار تغذیه میشود بایستند چرا که تشیع و تسنن انگلیسی هر دو باطل و عامل صهیونیزم جهانی اند.


وی بیان داشت: در حالی که ریختن آب دهان در خیابان های لندن جرم می باشد،گروهی بنام تشیع و با مجوز دولت انگلیس و حمایت پلیس این کشور در روز تاسوعا و عاشورا اقدام به قمه زنی می کنند و هدفی جز وهن مذهب تشیع را دنبال نمی کنند.


حسن کریمی با اشاره به تاثیر قدرت جمهوری اسلامی در به پای میزمذاکره کشاندن قدرت های جهانی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند، آمریکا عهد شکن بوده و قابل اعتماد نیست و لاف تهدید نظامی زدن و توقع توقف پیشرفتهای دفاعی ایران ابلهانه است.


کریمی با یادآوری مسیر سخت طی شده در خودکفایی و اقتدار نظامی به دست آمده اذعان داشت: در طول سالهای بعد از انقلاب به رغم تحریم و تحمیل جنگ 8 ساله، با تلاش شبانه روزی فرزندان همین آب و خاک، امروز در عرصه دفاعی و نظامی در قله ایستاده ایم و خواب حمله به ما در مخیله دشمن هم نمی گنجد و همچنین با وجود خیل کثیر فرماندهان جنگ دیده در دوران دفاع مقدس، قادر خواهیم بود که در هر شرایطی نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم.


وی در پایان گفت: از حماسه پاوه تا فتنه 88 ،از جنگ سخت تا جنگ نرم، این انقلاب پابرجاست و انشاءالله پرچم با دست مبارک امام خامنه ای(دام عزه) به دست حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد رسید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها