خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

فرهنگسرای بانو در سازمان فرهنگی قابلیت نمایش و عرضه‌ی آثار هنری را دارد

فرهنگسرای بانو در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین قابلیت نمایش و عرضه‌ی آثار هنری را دارد.
کد خبر: ۸۵۱۲۷۹۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوين،‌ سعید وزیری‌نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در نشست استاندار قزوين با هنرمندان شاهد و ايثارگر كه در سالن اجتماعات فرهنگي گلزار شهدا برگزار شد، گفت: در مجموعه شهرداری قزوین، امکانات لازم برای حضور شما هنرمندان در همه رشته‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه نگارخانه فرهنگسرای بانو در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین قابلیت نمایش و عرضه‌ی آثار هنری را دارد، گفت: برای گسترش این فعالیت‌ها، دومین نگارخانه نیز در زیر المان مینودر قزوین بزودی احداث می‌شود.

این مسئول گفت: سال‌جاری بهره‌برداری از راسته‌ی هنرمندان در سرای سعدالسلطنه پیش‌بینی شده تا هنرمندان، بویژه هنرمندان شاهد و ایثارگر بتوانند طی سال با ارائه‌ای آثار هنری، در زمینه‌ی فروش آنها اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری قزوین، ارتباطات خوبی با تهران دارد، گفت: آمادگی داریم هنرمندان شاهد و ایثارگر قزوینی را در اماکن مختلف، از جمله برج میلاد برای عرضه آثار هنری اعزام کنیم.

وزیری‌نژاد با اشاره به اینکه شهرداری قزوین از ابتدا تا پایان سال، برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برای شهروندان قزوینی برگزار می‌کند، افزود: هنرمندان می‌توانند متناسب با رشته‌های مورد نیاز در این برنامه‌ها شرکت کنند.

این مسئول با بیان اینکه آمادگی داریم از ظرفیت‌های هنرمندان شاهد و ایثارگر در راستای وظایف‌مان بهره ببریم، افزود: هنرمندان شاهد و ایثارگر می‌توانند طبق برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرداری، به ما ‌طرح و برنامه بدهند و در امور فرهنگی و هنری مشارکت داشته باشند.

گفتنی است: در این نشست که با حضور استاندار و مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، کانون پرورش فکری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار شد، هنرمندان به بیان مشکلات و پیشنهادات خود پرداخته و مدیران نیز پاسخ‌های لازم را ارایه کردند.

 

 

1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها