خبرهای داغ:
دبیر ستاد برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی:

فرزندان شهدا در کنار هم روز پدر را جشن می‌گیرند

در دهمین جشن پدران آسمانی، فرزندان شهدا با تجدید میثاق با آرمان‎های شهدا در کنار هم روز پدر را جشن می‌گیرند.
کد خبر: ۸۵۱۲۸۰۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

 

مصطفی فرجی، دبیر ستاد برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی قزوین درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین بیان کرد: دهمین جشن پدران آسمانی پنجشنبه 10 اردیبهشت ماه از ساعت 17 تا 19 در سالن آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) استان قزوین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هر ساله این جشن به مناسبت ولادت امام علی(ع) برگزار می‌شود، افزود: امسال هم مانند سال‌های گذشته برگزاری این برنامه از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در برنامه کاری قرار دارد تا بار دیگر فرزندان شهدا روز پدر را در کنار هم جشن بگیرند.

فرجی با بیان اینکه امسال در جشن دیدار با پدران آسمانی برنامه‌های مختلفی اجرا خواهد شد، گفت: دکتر تلوری از نهاد رهبری تهران در این جشن به سخنرانی خواهند پرداخت و در این جشن بزرگ از اطهری‌نسب برای اجرای مولودی دعوت شده است.

دبیر ستاد برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی استان قزوین با بیان اینکه امسال نیز در این جشن پدران شهدا تجلیل و تکریم خواهند شد،بیان کرد: تجلیل از 3 نفر از خادمان شهدای قزوین از دیگر برنامه‌های این جشن در سال جاری است.

وی ابراز کرد: بعد از پایان این جشن با اهدای گل به فرزندان شهدا، فرزندان شهدا به سمت مزار شهیدان حرکت می‌کنند تا این گل‌ها را به پدران آسمانی خود هدیه کنند.

فرجی گفت: امسال برنامه‌ریزی شده است تا سخنرانی در این مراسم هدفمندتر باشد و دکتر تلوری درباره وظایف فرزندان شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

دبیر ستاد برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی استان قزوین ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این جشن ایجاد همبستگی بین فرزندان شهدا، شناسایی فرزندان شهید نخبه و فعال در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.

وی با بیان اینکه مدعوین این جشن فرزندان شهدا از سراسر استان هستند، تصریح کرد: جذب مخاطبان فرزندان شهدا در برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی هدف اصلی این مراسم است و جذب والدین و همسران شهدا و آحاد مردم در این جشن در اهداف بعدی ما قرار دارد.

فرجی خاطرنشان کرد: امسال دهمین سال است که این جشن برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم کیفیت برگزاری این جشن را نسبت به سال‌های گذشته ارتقاء دهیم.

دبیر ستاد برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی استان قزوین به کیفیت برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی در استان قزوین اشاره کرد و گفت: برپایی این جشن در سال‌های گذشته از نقاط مثبت و منفی برخوردار بوده به همین دلیل هر ساله بعد از پایان مراسم اعضای ستاد با بررسی کردن نقاط کیفی و کمی جشن یاد شده در راستای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت تلاش می‌کنند تا بتوانند در سال آینده کیفیت برگزاری آن را ارتقا دهند.

وی با بیان اینکه جشن دیدار با پدران آسمانی به مناسبت روز پدر به صورت نمادین در بین فرزندان شهدا جشن گرفته می‌شود، تاکید کرد: هر ساله تلاش شده کیفیت برگزاری این مراسم از سال گذشته بهتر باشد.
دبیر ستاد برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی استان قزوین گفت: تشکیل کانون فرزندان شهدا حاصل برگزاری این جشن در سال‌های گذشته و دور هم جمع شدن فرزندان شهدا بود که این کانون به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی می‌پردازد.

وی در خاتمه متذکر شد: با تشکیل کانون، فعالیت‌های زیادی با حضور فرزندان شهدا صورت می‌گیرد که در طی سال گذشته برگزاری کلاس‌های با محوریت تحکیم بنیان خانواده یکی از برنامه‌های اصلی این کانون برای فرزندان شهدا بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها