خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان البرز:

باید در راه شهدا ثابت قدم باشیم

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: باید در راه شهدا ثابت قدم باشیم و تلاش کنیم تا مسئولیتی که آنها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر دوش ما قرار دادند را به خوبی انجام دهیم.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۲۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
سردار استادحسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در بازدید از اجلاسیه شهدا و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تقدیر از فعالیت های انجام شده گفت: این فعالیت ها قابل تقدیر است و از همه عزیزان تقدیر و تشکر می کنم که با حضور مردم و سازماندهی بسیجیان این کار ارزشمند برگزار شده است.

وی افزود: برپایی این نمایشگاه ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در مقابله با جنگ نرم دشمنان بسیار اثرگذار و تعیین کننده است.

سردار استادحسینی تصریح کرد: وقتی وارد این نمایشگاه ها می شوید و شور شعف را می بینی به یاد دوران دفاع مقدس می افتی که مردم با شور و شعف برای دفاع از اسلام در صحنه حاضر بودند و امروز تمثال مبارک آنها را می بینیم.

وی با بیان اینکه قدم در راه شهدا سراسر برکت و نور است بیان کرد: باید در راه شهدا ثابت قدم باشیم و تلاش کنیم تا مسئولیتی که آنها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر دوش ما قرار دادند را به خوبی انجام دهیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی بیان کرد: ما از همه عزیزان و دست اندرکاران تقدیر و امیدواریم شهدا اجر عظیم به این عزیزان که زنده کننده راه شهدا هستند عنایت نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار