خبرهای داغ:
نماینده مجلس شورای اسلامی:

باید پیام رسان خوبی برای شهدا باشیم

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: باید مراقب باشیم نکند شهر معلمان دین و اخلاق آن پیام را که شهدا می دهند کمتر مورد توجه قرار گیردو آنچه شهیدان با نثار جان خود عظمت آفریدند در اثر بی موالاتی از بین برود.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۵۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر کاظم جلالی در مراسم پایانی اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس خصوصاً شهدای شهر معلمان دین و اخلاق گفت: امام در صحیفه نور در جلد 21 در پیام به مناسبت هفته دفاع مقدس سال 67 بیاناتی را به خانواده شهدا و ایثارگران دارد.

وی با توجه به پیام امام(ره) افزود: همه چیز برای خداست و همه غیر او فقیر و ناتوانند با گریز به جنگ و حضور مرم در جبهه و تفکیک به چند موضوع خانواده شهدا را تا همیشه تاریخ مشعل دار راه اولیا و افتخار روشنایی طریق الی الله معرفی می کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جانبازان و مجروحان را چراغ هدایت هستند که در گوشه گوشه این مرز و بوم به دین یاری می رسانند و سعادت و خدای کعبه را دارند.

وی با بیان اینکه امام آزادگان و اسرا را آزادگی توصیف می کند، گفت: مفقودین دریای بی کران خداوند هستند که درماندگان دنیا در حسرت مقامشان در حیرت اند.

جلالی بیان کرد: امام شهدا را شمع محفل دوستان می دانستند که  در شادی وصالشان عندربهم یورزقون اند و از نفوس مطمئنه برخورد دارند.

وی با تشکر و قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه شهدای شاهرود اظهار کرد: این کار بزرگی است که به همت همه عزیزان و مردم شهید پرور و مسئولین به ثمر رسیده و قابل تقدیر و تحسین می باشد.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با اشاره به آماری از ایثارگری ها شهر معلمان دین و اخلاق گفت: افتخار ما این است که رهبر انقلاب 17 دقیقه در مورد خصوصیات و شاخص های این شهرستان پرداخته است و شهرستان های شاهرود و میامی بیش از 1200 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان شاهرود 5 خانواده سه شهید را تقدیم انقلاب کرده اند، افزود: 47 خانواده 2 شهید، 3536 جانباز و 114 آزاده در شهرستان شاهرود می باشد.

جلالی تصریح کرد: باید مراقب باشیم نکند شهر معلمان دین و اخلاق آن پیام را که شهدا می دهند کمتر مورد توجه قرار گیرد و آمار بیکاری و ناهنجاری های اجتماعی افزایش پیدا کندو آنچه شهیدان با نثار جان خود عظمت آفریدند در اثر بی موالاتی از بین برود.

وی تاکید کرد: توجه به شهرستان نه از باب خودخواهی بلکه استعداد و توان و نیروی انسانی این را اثبات می کند و باید توجه ویژه ای شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها