فرمانده سپاه سبزوار:

سپاه ستون انقلاب اسلامی است/ پاسداران خواب را از چشمان دشمن ربوده اند

فرمانده سپاه سبزوار گفت: سپاه ستون انقلاب و چشم همیشه بیدار ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۷۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم به مناسب فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران در جمع کارکنان سپاه سبزوار اظهار داشت: مهمترین هدف از تشکیل سپاه، حفظ دست آوردهای انقلاب اسلامی می باشد.

وی با بیان اینکه وظیفه سپاه دفاع و نگهبانی از اصل انقلاب اسلامی و ارزش های آن است، افزود: سپاه پاسداران برخواسته از بطن مردم و ستون اصلی انقلاب است.

این مسئول با اشاره به اینکهسپاه پاسدارانبا توجه به شرایط مکانی و زمانی و نیازهای کشور از خود انعطاف نشان می دهد، بیان داشت: گاهی جبهه جنگ ممکن است که میدان نبرد سخت باشد و گاهی هم شاید در نبردهای جنگ نرم،سیاسی و اقتصادی که به لطف خدا و اخلاص نیروهای حزب الله،همیشه انقلاب اسلامی پیروز این میادین بوده است.

مظلوم در ادامه تصریح کرد: کارنامه سپاه در دفاع از انقلاب روشن بوده و امروز بر کسی پوشیده نیست که اگر سپاه نبود کشور هم در معرض خطر جدی قرار می گرفت.

فرمانده سپاه سبزوار خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سابقه ای درخشان چنان ترس و وحشتی در دل دشمنان انقلاب انداخته که حتی فکر حمله نظامی به این مرز و بوم جزو آرزوهای محال استکبار است.

وی با بیان اینکه صدور انقلاب اسلامی نیز از وظایف سپاه است، ادامه داد: شما امروز در سوریه، عراق و….صدای انقلاب را از حنجر کسانی می شنوید که آرزویشان پاسداری در رکاب مقام معظم رهبری می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها