خبرهای داغ:

مرحله کنونی مذاکرات هسته ای از حساسیت ویژه ای برخوردار است

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه مرحله کنونی مذاکرات هسته ای از حساسیت ویژه ای برخوردار است، گفت: تیم مذاکره کننده کشورمان باید با شناخت دشمن و هوشیاری کار را ادامه دهند.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۹۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید جلال احمدپناهی؛ امام جمعه موقت سمنان در خطبه های عبادی سیاسی، درباره مذاکرات هسته ای گفت: مرحله کنونی مذاکرات هسته ای از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

احمد پناهی با توجه به حساس بودن روند مذاکرات هسته ای، تاکید کرد: تیم ایرانی مذاکرات هسته ای باید  با هوشیاری و با رعایت خطوط قرمز پیش بروند.

وی تصریح کرد: تیم مذاکره کننده کشورمان باید با شناخت دشمن و هوشیاری کار را ادامه دهند.

امام جمعه موقت سمنان با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان درخصوص مسائل هسته ای اظهارکرد: رهبری تکلیف همه را در مساله هسته ای روشن کردند و منتقدان و دلواپسان و دلسوزان همه باید در این مورد دقت داشته باشند

احمدپناهی در خصوص حمله نظامی عربستان به مردم یمن گفت: عربستان به عنوان کشور سرمایه دار، اکنون سرمایه اش را به سود استکبار و صهیونیسم به کار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: دسیسه جهان خواران و مزدوران آمریکایی یک کشور مسلمان منطقه را به جان کشور مسلمان دیگر انداخته است.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه نظام استکباری و تحمیلی مزدوران آمریکایی در حال فروپاشی است، افزود:نوکران و مزدوران آمریکایی منطقه توجه داشته باشند که نظام های تحمیلی در تمام کشورهای اسلامی منطقه در حال فروپاشی است و نظام مردمی جایگزین آن می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها