خبرهای داغ:

برگزاری شب شعر و خاطره در کنگره شهدای استان سمنان با حضور پرويز پرستويي

مسئول کمیته طرح و برنامه ستاد کنگره سرداران و ۳هزار شهید استان سمنان از برگزاری شب شعر و خاطره در این کنگره خبرداد.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۰۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسج از سمنان، شاهجويي، مسئول کمیته طرح و برنامه ستاد کنگره سرداران و ۳هزار شهید استان سمنان با اعلام اين خبر گفت: شب شعر و خاطره دز کنگره شهدای استان سمنان با حضور تعدادي از هنرمندان مطرح كشوري مانند ابراهيم حاتمي‌كيا، پرويز پرستويي و عليرضا قزوه و... برگزار مي‌شود.

وي افزود: اين مراسم با شركت بيش از 800 نفر از هنرمندان، شاعران و نويسندگان كشوري و استاني در تاريخ 14 ارديبهشت‌ماه در سالن غدير سمنان برگزار مي‌شود.

مسئول کمیته طرح و برنامه ستاد کنگره سرداران و ۳هزار شهید استان سمنان با اشاره به اینکه  افرادی که خودشان شرایط جنگ را درک کرده اند به عنوان خاطره گو دعوت شده اند افزود: همچنین از خلبانان نیروی هوایی، نیروی دریایی و از نیروی زمینی برای خاطره گویی دعوت شده است.

شاهجويي با اشاره به اینکه از مرتضی سرهنگی به عنوان راوی در این برنامه دعوت به عمل آمده است، یادآور شد: در اجرای این برنامه از پرویز پرستویی و ابراهيم حاتمي‌كيا به عنوان چهره های هنری دعوت شده است.

وي ادامه داد: دکتر علیرضا قزوه ، سعید بیابانکی، برگزیدگان شعر دفاع مقدس، حسن بیگی در مورد خاطره گویی جهاد سازندگی و تعدادي از چهره های هنری استان نيز در اين مراسم حضور خواهند داشت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها