خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

حادثه طبس، یکی از معجزات بزرگ قرن به شمار می آید

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار داشت: حادثه طبس، یکی از معجزات بزرگ قرن به شمار می آید.
کد خبر: ۸۵۱۴۰۸۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین؛ حجت الاسلام موسی رجبی رزانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در جمع کارکنان این ناحیه به  حادثه طبس اشاره کرد و گفت: پنجم اردیبهشت سال 1359 کشور امریکا پس از سرخوردگی در جریان گروگان گیری جاسوسان در سفارت آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام و نا امیدی از این جریان به وسیله فشار سیاسی و تحریم اقتصادی در صدد حل این قضیه از طریق نظامی برآمد که در طوفان شن طبس گرفتار شد که این از امدادهای غیبی خداوند است.

وی خاط نشان کرد: ماجرای طبس یکی از رسواترین شکست های امپریالیسم علیه انقلاب اسلامی ایران است، بدون شک حادثه طبس و شکست مزدوران امریکایی علی رغم مجهز بودن به پیشرفته ترین تجهیزات روز، یکی از معجزات بزرگ قرن به شمار می آید.

رجبی عنوان کرد: این واقعه نه تنها یک اتفاق ساده و زودگذر نبود بلکه تمثالی ماندگار و همیشگی برای کسانی است که با چشم دل جز آنچه هست می بینند و تذکری است برای اثبات قدرت الهی و سست بودن نقشه دشمنان خدا می باشد.

هر دروغی را که انسان می گوید یک لکه سیاهی بر قلب خود می افزاید.

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در ادامه به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد ویادآور شد: خیر دنیا و آخرت در این است که انسان دروغ گویی نکند و دروغ گفتن در اخلاق اسلامی نیست و نشان ایمان این است که انسان حرف راست بگوید هر چند به زیان او باشد و دروغگویی نکند هر چند به سودش باشد.

رجبی گفت: ترس از واقعیت، خلع شخصیت، محیط نا سالم، ضعف باورهای دینی، ریا و دو رویی از عواملی هستند که باعث می شوند انسان به سمت دروغ برود در حالی که صداقت کلید رستگاری است و کذب عامل بدبختی انسان می شود.

این مسئول به آیه 105 سوره نحل قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: این آیه اشاره بر دروغ و افترا به خدا و پیغمبران را دارد و دروغ را یک عمل زشت معرفی می کند در واقع انسان که دروغ می گوید گویی آیات الهی را انکار کرده است.

وی در پایان به آثار دروغ گویی پرداخت و خاطر نشان کرد: مورد لعن گرفتن در میان مردم، دوری از رحمت خداوند، گمراهی، خیانت به حقیقت، سرچشمه نفاق، عدم چشیدن طعم واقعی ایمان و کم حافظه بودن از مهم ترین آثار دروغ در زندگی می باشد.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها