خبرهای داغ:
جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین:

در سال جاری بااستقبال بی نظیر مردم حادثه غدیر در 7 شهرستان بازسازی می گردد

جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین بیان داشت: در سال جاری بااستقبال بی نظیر مردم حادثه غدیر در 7 شهرستان بازسازی می گردد.
کد خبر: ۸۵۱۴۱۷۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

سرهنگ عباس برزگر جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) استان با اشاره به مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در سال های اخیر توسط سپاه صاحب الامر(عج) استان متذکر شد: در سال گذشته این واقعه را بازسازی نموده ایم که با استقبال بی نظیر مردم روبرو شدیم به طوری که در سال گذشته حدود 4 هزار نفر از مردم شهر الوند دراین مراسم حضور داشتند.

جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین خاطرنشان کرد: در سال جاری بنا داریم این واقعه را در 7 شهرستان برگزار نمائیم تا از پتانسیل ایجاد شده به منظور انتقال پیام معنوی و رفیع حادثه غدیر بهره برداری کنیم.

برزگر بیان داشت: در سال گذشته حدودا 17 هزار نفر متشکل از 7 هزار نفر دانش آموز، 7 هزار نفر اقشار مختلف مردم و حدود 3 هزار دانشجوی دختر و پسر از استان قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که بازه زمانی این اعزام از مهر ماه الی فروردین 94 ادامه داشت.

وی با بیان اینکه توان اعزام زائرین بیشتر وجود دادٰ بیان کرد: توان ما برای اعزام زائرین بیشتروجود دارد لیکن عدم همکاری دیگر ارگان ها و ناهماهنگی های به وجود آمده میان دستگاه ها تنها به توان خود اکتفا کردیم چرا که به فرموده رهبری معنویتی که در اردوهای راهیان نور وجود دارد حقیقتی است که باید انعکاس یابد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام عابدینی با تشکر از خدمات شایان ستاد اردویی سپاه و لزوم ترویج ارزش های دفاع مقدس یادآور شد: سعی کنیم بیشتر ظاهر اخلاص را تقویت نمائیم چرا که اگر قلبمان مالامال از احساس پاک و معنویت پرگردد می توانیم قلب ها را به سمت معنویت سوق دهیم.


 

1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها