خبرهای داغ:
رئیس کنگره شهدای استان سمنان:

برگزاری کنگره شهدا، ياداور رشادت ها و پايمردي آنان است

رئیس کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان گفت: برگزاری یادواره، اجلاسیه و کنگره شهدا جهت یادآوری رشادت ها و فداکار یهای آنان است.
کد خبر: ۸۵۱۴۱۹۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، عبدالرحیم فریدون، رئیس کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان با بیان اینکه شهدا جان خود را در کف اخلاص گذاشته و بدون هیچ چشمداشتی و منتی، خون پاک خود را تقدیم نهال نوپای انقلاب کردند، گفت: هیچ کدام از شهدا در وصیت نامه های خود درخواست برگزاری یادواره و یا مجلس یادبود و یا کنگره شهدا و ... نداشتند.

وی افزود: برگزاری این برنامه ها جهت یادآوری رشادت ها و فداکار یهای شهدا است.

رئیس کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان ، هدف از برگزاری یادواره و اجلاسیه ها را ادامه دادن راه شهدا و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه های شهرستانها، گفت: کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان نتیجه بیش از ده سال تلاش و اهتمام مسئولان در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای استان است.

رئیس کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان ، آذین بندی میادین و فضاسازی شهری- نصب تمثال های شهدا در سطح شهر و سردرب منازل شهدا – برگزاری 10 شب خاطره گویی ایثارگران و خانواده شهدا در مساجد و پایگاههای بسیج – دیدار با کلیه خانواده های شهدای شهرستان– آذین بندی مساجد و اصناف و بازاریان و نصب تصاویر شهدای محله هر مسجد– برپایی ایستگاههای صلواتی– قرائت و ختم قرآن به یاد شهدا و والدین مرحوم شهدا – برگزاری مسابقات ورزشی و هنری به یاد شهدا از برنامه های کنگره برشمرد.

وی از برگزاری مراسم ویژه شهدا در اماکن متبرکه و امامزادگان شهرستان سمنان خبر داد و گفت:  برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه فرهنگی از سوی سازمان فرهنگی ورزشی و نصب 30 المان شهری با موضوع ترویج فرهنگ شهادت در سطح شهر برگزاری مراسم های ویژه در مدارس و دانشگاهها در راستای کنگره شهدای سمنان برنامه ریزی و اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها