رضازاده شوراي شهر را به فدراسيون ترجيح داد

بالاخره كشمكش ها تمام شد و دست وزارت ورزش به عنوان پيروز بالا رفت تا نشان دهند شوراي حل اختلاف كه هيچ، اگر تمام 30 عضو شوراي شهر هم پشت رضازاده در مي آمدند بازهم نمي توانستند مچ دست وزارت ورزش را بخوابانند.
کد خبر: ۸۵۱۴۳۲۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج، از ماهها پيش جدال بين رضازاده و وزارت ورزش به خاطر دو شغله بودن در بورس اخبار ورزشي قرار داشت. حساسيت موضوع آنقدر بالا رفته بود كه گودرزي در هر مراسمي پاسخگوي سؤالات خبرنگاران درباره رضازاده و انتخابات فدراسيون وزنه برداري بود اين در حالي است كه وزير ورزش از همان ابتدا به استناد اينكه شوراي شهر شغل محسوب ميشود خواهان كناره گيري رئيس سابق فدراسيون وزنه برداري در صورت عدم استعفا بود تا ديروز كه بالاخره مهلت تمام شد و رئيس سابق وزنه برداري شوراي شهر را به فدراسيون وزنه برداري ترجيح داد تا به اين ترتيب همه نگاهها امروز ساعت 10 صبح به آكادمي ملي المپيك باشد.  رئيس سابق فدراسيون وزنهبرداري ميگويد فقط در صورتي كه با او تماس بگيرند در انتخابات امروز شركت ميكند وگرنه به انتخابات وزنهبرداري نخواهد رفت.

حسين رضازاده در پاسخ به اين سؤال كه چرا شوراي شهر را به فدراسيون ترجيح داده اظهار داشت: من با رأي مردم تهران در شوراي شهر حضور داشتم و بنابراين به رأي آنها احترام ميگذارم. هرچند هر چه كه دارم از وزنهبرداري است، اما با وجود نامه شوراي حل اختلاف كه حضور من در انتخابات بلامانع است، اين طور پيش آوردند. من قويترين مرد جهان هستم اما در برابر قانون ضعيفم، نمي توانم زور بگويم. مسئولان بايد جوابگو باشند كه چرا نمايندگي مجلس شغل نيست اما عضويت در شوراي شهر را شغل ميدانند. در حال حاضر سيد مهدي هاشمي در فدراسيون تيراندازي از جمله افرادي است كه در مجلس شوراي اسلامي بوده و همچنان در فدراسيون تيراندازي رياست می كند اما حالا چرا عضويت در شورا را شغل ميدانند و حضور در مجلس را خير، بايد مسئولان جوابگو باشند. البته من چون در هيئت اجرايي فدراسيون آسيا هستم در كنار وزنه برداري خواهم بود و هر كسي هم كه به عنوان رئيس فدراسيون انتخاب شود اگر مشورتي بخواهد به او كمك ميكنيم.

مهدي چمران رئيس شوراي شهر تهران در خصوص انصراف رضازاده از حضور در انتخابات فدراسيون وزنهبرداري گفت: در حق رضازاده ظلم شده، زماني كه قانون حضور در شورا را شغل نميداند مشخص نيست كه چرا حضور او در شوراي شهر را شغل ميدانند.

  كانديداي وزارت ورزش؟

يكي از اين 10 نفري كه نامش در بين كانديداهاي رياست فدراسيوني اعلام شده بود شخصي به نام احمد سعادتمند است. كانديدايي كه 28 سال كارمند وزارت ورزش بوده و همچنان هست، اصالتي مازندراني دارد و در محله جواديه تهران به دنيا آمده است. او معتقد است به عنوان يك كانديداي مستقل با قدرت در انتخابات شركت كرده و به نفع هيچ كانديدايي كنار نخواهد رفت. برنامه هايش را در قالب يك برنامه چهار ساله براي هيئت هاي استاني ارسال كرده و با اتكا به سوابق مديريتي خود براي فدراسيون وزنه برداري كانديدا شده است. كانديداي فدراسيون وزنه برداري در مورد اينكه گفته ميشود گزينه وزارت ورزش است مي گويد: متأسفانه من نيز صحبتهايي در اين مورد شنيده ام كه خيلي قشنگ نيست. خودم و دوستانم سعي كرديم براي حضور در انتخابات خيلي مردانه و در فضاي آزاد و سالم فعاليت كنيم و اين را نيز ثابت كرديم. از قول من اين روزها گفته شده است كه كانديداي وزارت ورزش هستم اما اين مورد اصلا درست نيست. حتي من به عنوان كسي كه از مديران كل وزارت بودم در اين مدت با هيچ كدام از مديران كل براي لابي استفاده نكردم. اين مواردي كه از لابي هاي ناسالم برخي كانديدها نيز گفته مي شود از بي اخلاقي هايي است كه هميشه در انتحابات ديده شده است. اعتقاد دارم ميتوانم به وزنه برداري كمك كنم. سعادتمند كه در حال حاضر سرپرست فدراسيون تنيس روي ميز است، قبلا دوسال مديركل ورزش استان مازندران بوده است.

1- حسين رضازاده، 2- علي مرادي، 3- عبدالكريم پوركيان احمدآبادي، 4- احمد سعادتمند، 5- بهروز بهمند، 6- عليرضا ميرزايي، 7- كوروش باقري، 8- مهدي روحاني، 9- منوچهر رضاخاني و 10- سيد عيسي عابدي مشهدي ميقاني كانديداهايي هستند كه امروز براي رياست فدراسيوني با هم رقابت ميكنند.

ارسال نظرات