رئیس سازمان ورزش بسیج کشور تاکید کرد: سازمان ورزش بسیج کشور با گسترش پایگاههای قهرمانی و استعدادیابی به دنبال شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی در تراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۸۰۳۵۳
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

سرهنگ محرم نشاطی رئیس سازمان ورزش بسیج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: در دنیای ورزش، هر آرزویی برای رسیدن به اوج موفقیت، نیازمند یک شروع و آغاز قوی و پایدار است. اما اغلب، شروع کار در دنیای حرفه‌ای ورزش برای بسیاری از نوجوانان موجبات نا امیدی و عدم تصمیم‌گیری می‌شود. اما سازمان ورزش بسیج کشور با راه اندازی پایگاههای استعدادیابی و گسترش آن توانسته است این فرصت را برای جوانان ایجاد نماید و راهی روشن برای آینده ورزشی جوانان ترسیم نماید.

وی ضمن تاکید بر اینکه این سازمان با ایجاد و مدیریت پایگاهای استعدادیابی به دنبال پرورش استعدادهای ورزشی جوانان در کشور است تصریح کرد: با توجه به اهمیت ورزش برای سلامتی و رشد جوانان، این سازمان به جذب و پرورش هزاران نفر از نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به ورزش پرداخته و از بین آن‌ها استعدادیابی نموده است. پایگاههای استعدادیابی بسیج در عرصه ورزش، یک فرصت بی‌نظیر برای جوانان است تا استعدادهای ورزشی خود را بروز دهند و به اوج موفقیت در دنیای ورزش برسند.

سرهنگ نشاطی با اشاره به استفاده از روش‌های پیشرفته استعدادیابی در این پایگاهها که موفق به شناسایی و معرفی استعدادهای ورزشی برجسته به باشگاه‌های حرفه‌ای مختلف شده است خاطر نشان کرد: این نوجوانان با ورود به باشگاه‌های حرفه‌ای، فرصتی مناسب برای پیشرفت و رشد ورزشی خود را خواهند داشت و می‌توانند به عنوان نمایندگان شهرشان در رقابت‌های ملی و بین‌المللی شرکت کنند.

وی افزود: تاثیرات مثبت استعدادیابی در جامعه مطمئنا غیر قابل انکار است. این برنامه‌ها نه تنها به رشد ورزشی فردی کمک می‌کنند بلکه به بهبود سلامت و روحیه جوانان نیز کمک می‌کنند. جوانانی که به عنوان استعدادهای ورزشی شناخته می‌شوند، از انگیزه بیشتری برای فعالیت و ورزش برخوردارند و به عنوان نمادهایی از توانمندی و پیشرفت در جامعه شناخته می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج در نهایت خاطر نشان کرد: اینگونه برنامه‌ها نه تنها از توانمندی‌های ورزشی جوانان حمایت می‌کنند بلکه به توسعه ورزش کشور نیز کمک می‌کنند و هدف نهایی از شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی افتخار آفرینی جوانان ایران اسلامی در میادین ملی و فراملی است.

ارسال نظرات