خبرهای داغ:
معاون عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین

سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری و آغاز هفته عقیدتی سیاسی می باشد که این هفته از 11 اردیبهشت تا 17 اردیبهشت می باشد.
کد خبر: ۸۵۱۴۳۵۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

محمد بهرامی معاون عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در مصاحبه باخبرنگار خبرگزاری بسیج گفت:12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری وآغاز هفته عقیدتی سیاسی می باشد که این هفته از 11 اردیبهشت تا 17 اردیبهشت می باشد که البته ما برنامه هایمان را از16 اردیبهشت شروع کردیم.

معاون عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین به شاخص ترین برنامه های این هفته اشاره کرد، افزود: سخنرانی مسئولین ونماینده ولی فقیه در پیش از خطبه های نماز در روز جمعه 11اردیبهشت در مسجد النبی برگزار می شود که در تمام شهرستانهای استان همزمان برگزار می شود وهمچنین با فرارسیدن میلاد حضرت علی(ع)در روز شنبه در تمام حوزه های مقاومت نشست بصیرتی با موضوع تبیین اندیشه های شهید مطهری برگزار می شود.

بهرامی در ادامه به دیگر برنامه های این هفته اشاره کرد: در روز یکشنبه دیدار یا نماینده ولی فقیه ودیدار با شورای نمایندگی وفرماندهی با امام جمعه استان قزوین وهمچنین روز دوشنبه همایش بزرگ حکمت مطهر با حضور دکتر حاج صادقی واجرای ده ها برنامه فرهنگ وعقیدتی در سراسر استان خواهیم داشت.

این مسئول در ادامه به معرفی دیگر برنامه ها پرداخت و یادآور شد: که از جمله همایش معلمان بسیجی در 9صبح 14اردیبهشت در حسینیه شهید مطهری ونیز همچنین همایش طلاب وروحانیان بسیجی در سازمان تبلیغات وهمچنین روز چهارشنبه همایش استانی هم اندیشی مربیان عقیدتی سیاسی ودایرکردن نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری وکتب مذهبی،غبار رویی مزار شهدا در روز پنجشنبه،دیدار مربیان عقیدتی سیاسی،دیدار با خانواده های شهدا در برگزاری همایش پیاده روی در روزپنجشنبه  از جمله مراسمات هفته عقیدتی سیاسی سپاه ذکر کرد.

وی افزود:ارائه کنفرانس توسط پاسداران با موضوع معرفی آثار کتب شهید مطهری اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها