خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی:

اتحاد و انسجام ملی حول محور ولایت فقیه ضروری است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی گفت: اتحاد و انسجام ملی حول محور خط سرخ شهادت و پیروی از ولایت فقیه ضروری است.
کد خبر: ۸۵۱۴۵۰۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام عیسی سلیمانی در دیدار با امام جمعه جدید شهرستان میامی ضمن تبریک انتصاب ایشان به این عنوان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر اساس اتحاد و انسجام به ناشی از اعتقادات و حول محور خط سرخ شهادت و پیروی از ولی فقیه شکل گرفته است.

وی ضمن تأکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب افزود: هدف از این دیدار تجدید پیمان با آرمانهاٰ، ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

قرباعلی صفایی پور امام جمعه شهرستان میامی نیز ضمن تبریک ماه رجب گفت: ماه رجب دارای فضایل بسیاری است در یکی از روایات رسیده، امام جواد(ع) می فرمایند«بهترین عبادت اخلاص است».

وی افزود: در ماه رجب که ماه خداست ، ماه شعبان که ماه پیامبر (ص) خداست و ماه رمضان که ماه بندگان خداست؛ هر عملی خیری که انسان انجام دهد ثواب و پاداش دارد؛ اما این عمل در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان از ثواب مضاعف برخودار است، آنچه باعث ماندگاری اعمال می شود و آثارش در جامعه باقی می ماند آن عمل و فعل خالص باشد.

امام جمعه میامی گفت: سپاه که یادگار امام (ره) و از ابتکارات ایشان است، هر چند دشمنان اسلام تلاش کردند تا سپاه را تضعیف کرده و یا از هم متلاشی کنند؛ اما به خاطر شخصیت معمار انقلاب اسلامی که سپاه را برای حفظ انقلاب تأسیس کرد نه تنها سپاه تضعیف نشد؛ بلکه سپاه پیشانی و زینت نیروهای دفاعی و مسلح شده است.

صفایی پور گفت: یکی از مهم ترین دلایل ماندگاری سپاه در دنیا، معنویت سپاه است که باعث درخشش آن شده و اخلاص در سپاه باعث تربیت نیروهای خدومی مثل سلیمانی ها شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها