خبرهای داغ:
امام جمعه ميامي:

همدلی و همزبانی دولت و ملت باید عملیاتی شود

امام جمعه میامی با بیان اینکه همدلی و همزبانی میان دولت و مردم منجر به جلوگیری از بسیاری از خطرات می‌شود، گفت: شعار سال 94 باید تبدیل به عمل شود و مسئولان در این امرنقش مهمی برعهده دارند.
کد خبر: ۸۵۱۴۸۳۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، فرماندار، بخشدار مرکزی، دادستان، فرمانده سپاه و دیگر مسئولان شهرستان با امام جمعه جدید میامی دیدار کردند.

حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در این دیدار ضمن تبریک ماه رجب با بیان حدیثی از امام جواد(ع)گفت: همه انسانها در معرض خطا و اشتباه قرار دارند و یکی از ناظران قوی در جلوگیری از خطا و لغزش نفس لوامه انسان است.

امام جمعه میامی، تضاد در هستی را یکی از عوامل رشد و حرکت انسانی دانست و تصریح کرد: اگر اختلاف سلیقه‌ها و گرایشها در جامعه نباشد انسان و جامعه نمی تواند رشد و پرورش پیدا کند.

وی همچنین نقدپذیری را یکی از نیازهای ضروری انسان دانست و تأکید کرد: انسان باید روحیه و زمینه نقد و پذیرش انتقادات و پیشنهادات را داشته باشد.

امام جمعه میامی در ادامه به نامگذاری سال94 از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و خاطرنشان کرد: انتخاب شعار سال بر اساس عقل، تدبیر و هوشمندی مقام معظم رهبری است و ایشان در راس همه امور هستند و همه موارد کشور را رصد می کنند.

صفایی پور با بیان اینکه همدلی و همزبانی میان دولت و مردم منجر به جلوگیری از بسیاری از خطرات می‌شود، تأکید کرد: شعار سال 94 باید تبدیل به عمل شود و مسئولان در این امر نقش مهمی بر عهده دارند و مردم نیز نشان داده اند پشتیبان مسئولان، بابصیرت و قدرشناس هستند.

وی در ادامه به ظرفیتهای موجود در شهرستان میامی اشاره کرد و گفت: در شهرستان میامی قابلیت های خوبی در زمینه کشاورزی، معادن و... وجود دارد که باید با همدلی و همفکری از ظرفیتی که در این منطقه وجود دارد در جهت پیشرفت و توسعه پایدار منطقه استفاده کنیم.

صفایی پور گفت: امروز چالش اصلی کشور ما اقتصاد است و اقتصاد مقاومتی شعار نیست و باید باور کنیم که در کشورمان منابع بسیاری داریم و باید به تولید ملی و ایجاد اشتغال توجه بیشتری داشته باشیم.

امام جمعه میامی در خاتمه نماز جمعه را عامل وحدت میان مردم و مسئولان دانست و تأکید کرد:ائمه جمعه در شهرها مدافع منافع مردم و پشتیبان و کمک کار مسئولین هستند و امیدواریم با حضور مسئولان در برنامه های شهرستان به ویژه نماز جمعه هم صدایی و همگرایی بیشتری در شهرستان ایجاد شود.

مردم شهرستان میامی مردمی قدر دان،متدین و ولایتمدار هستند

فرماندار شهرستان میامی نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام جمعه فقید میامی اظهارداشت: شهرستان مامی شهرستانی عالم پرور با مردمانی متدین است که نسبت به روحانیت توجه و احترام خاصی قائل هستند.

قاضی همچنبن شهرستان میامی را شهرستانی مولد در بخش های مختلف به ویژه کشاورزی دانست و افزود: بیش از 90 درصد از مردم شهرستان به کشاورزی و دامداری مشغول هستند و 88درصد جمعیت شهرستان روستایی و 12 درصد نیز شهری هستند.

مقام عالی دولت در شهرستان میامی با بیان اینکه مردم شهرستان میامی مردمی قدردان، متدین و ولایتمدار هستند، گفت: متأسفانه در بعضی موارد در حق این مردم و شهرستان توجهات لازم صورت نگرفته است و امیدورایم که با پیگیری های لازم برای ارتقاء و پیشرفت شهرستان تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی بیکاری و اشتغال را یکی از دغدغه های اصلی مردم شهرستان میامی دانست و تأکید کرد: کشاورزی در شهرستان میامی می تواند نقش بسیار مؤثری در ایجاد اشتغال داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها