خبرهای داغ:
به مناسبت بزرگداشت مقام معلم:

عوامل اجرایی شاهد در قزوین تجلیل می‌شوند

به مناسبت بزرگداشت مقام معلم، عوامل اجرایی طرح شاهد استان قزوین با هدف قدردانی از تلاش‌های آنان در رسیدگی به امور فرهنگی و تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۱۴۸۵۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

احسان‌الله لنکرانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقزوین گفت: بنیاد استان مراسم تجلیل از عوامل اجرایی شاهد را به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌کند.

وی افزود: در این مراسم 70 نفر از عوامل اجرایی طرح شاهد استان قزوین که طی سال گذشته اقدامات موثری در رسیدگی به امور فرهنگی و تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر انجام دادند، تجلیل می‌شوند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزایش انگیزه و ارتقای کارآیی عوامل اجرایی طرح شاهد و تجلیل از تلاش‌های آنان را از اهداف برگزاری مراسم فوق برشمرد.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از عوامل اجرایی طرح شاهد در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم ضمن مطرح شدن برنامه‌های سال آتی بنیاد در طرح شاهد، نقاط ضعف و قوت آن آسیب‌شناسی می‌شود تا به مناطق ابلاغ شود.

لنکرانی با اشاره به اینکه به مناسبت پاسداشت مقام معلم، فرزندان شاهد فرهنگی استان قزوین با اهدای هدایا و لوح تقدیر از سوی مسئولان استانی تجلیل می‌شوند، گفت: این مراسم در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: مسئولان و معلمان نمونه استان قزوین ، یکشنبه 13 اردیبهشت نیز بر مزار شهدای فرهنگی با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در گلزار شهدا قزوین حضور می‌یابند و با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره آنها را گرامی می‌دارند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: همچنین آنان از موزه شهدای قزوین بازدید خواهند کرد.

لنکرانی با اشاره به اینکه همایش تقدیر از معلمان نمونه در سالن اجتماعات شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان در هفته معلم برگزار می‌شود، گفت: در این همایش از معلمان نمونه کشوری، استانی و منطقه‌ای استان قزوین و آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده پیشین ولی‌فقیه در استان به عنوان پیشکسوت فرهنگی و پدر شهید مرتضی باریک‌بین تقدیر به عمل می‌آید.

 

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها