به منظور افزیش توان رزمی دانش آموزان درگز؛

مرحله سوم آموزش عملی درس آمادگی دفاعی دانش آموزان برگزار شد

مرحله سوم برنامه عملی درس آمادگی دفاعی دانش آموزان سال دوم متوسطه با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اردوگاه قدس ناحیه مقاومت بسیج درگز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۰۸۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
سرهنگ دوم پاسدار محمد هادی قوی پنجه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز ضمن بازدید از نحوه اجرای میدان تیر دانش آموزان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ب اظهار داشت: اردوی عملی میدان تیر در راستای حفظ انسجام و به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با سلاح و قوانین نظامی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این کلاس های عملی به منظور آشنایی دانش آموزان با نحوه کار سلاح، مباحث تاکتیکی در محیط های نظامی و… برگزار می شود.

محسن هژبر، مدیر عملیات ناحیه مقاومت بسیج درگز درخصوص اهداف برگزاری این دوره اظهارداشت: هدف از برگزاری این دوره، آموزش نظامی، آشنایی با فنون رزم، نحوه تیراندازی با اسلحه بصورت عملی، افزایش توان رزمی بسیجیان و آمادگی همه جانبه برای مقابله با تهدیدات احتمالی می باشد تا در صورت نیاز، جوانان از آمادگی لازم برخوردار بوده تا در برابر تمامی تهدیدهای نظامی دشمنان با حضور در صحنه در برابر متجاوزان ایستاده و کشور را در برابر تهدیدها حفظ نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها