خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی استان قزوین :

اقتصاد مقاومتی باید به شکل فرهنگ تداوم یابد

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین گفت: اقتصاد مقاومتی شعار یک سال نیست بلکه فرهنگی ضروری است که باید به خانواده ها ورود پیدا کند.
کد خبر: ۸۵۱۵۱۷۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین ، نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی با حضور دو تن از مسئولان سپاه استان و اصحاب رسانه در مجتمع شهید آوینی برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در سال گذشته 24 میلیارد تومان اعتبار در قالب وام های اقتصاد مقاومتی شده است چرا که این امر یک حرکت گروهی است در این میان، شرکت نگار نصر در سال گذشته توانست با مدیریت ،افراد را شناسایی و وام هایی را در این زمینه دریافت کند.

وی افزود: تنها بانکی که اعتبارات افتصاد مقاومتی را پرداخت کرده است "بانک مهر اقتصاد "است که بیست و چهار میلیون تومان صرف ایجاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی کرده است.

به گفته این مسول، اقتصاد مقاومتی شعار یک سال نیست بلکه فرهنگی ضروری است که باید به خانواده ها ورود پیدا کند.

اله بداشتی تصریح کرد : پروژه های محرومیت زدایی و تملک و دارایی با همکاری و تعامل دستگاه های ذیربط  که ارتباط تنگاتنگی با استانداری دارند توانست به مرحله اجرایی برسد.

وی ساخت مرکز اوژانس، اجرای خانه بهداشت، آبرسانی در مناطق محروم، ساخت غسالخانه، تعمیر حسینیه و مخزن آب را از فعالیت های انجام شده پروژه های تملک و دارایی دانست و بیان کرد: 46 پروژه از پروژه تملک و دارایی از طریق منابع استان در اختیار بسیج سازندگی قرار می گیرد که نگهداری جنگل، حاشیه اتوبان و آُفالت روستایی از دیگر فعالیت های این سازمان است.

مسول بسیج سازندگی استان قزوین  با اشاره به اینکه سال جاری  با عنوان همدلی و همزبانی نامگذاری شده است تصریح کرد: این سازمان هم طبق وظیفه خود تامین 300 جهیزیه برای نوعروسان، ارائه وام برای خدمات کشاورزی همچون داربستی کردن باغات انگور، تهیه صنایع تبدیلی و پرورش آبریان ، دام و طیور  را با محور "همدلی و همزبانی" عملیاتی کرده است.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها