علی انوار
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خواستار شد :
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت : طراحی نظام صیانتی در کشور مورد توجه جدی قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۳۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در جمع پاسداران سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و معلم با بیان اینکه عقیدتی سیاسی فرصت بزرگی برای مجموعه های نظامی است، افزود : اگر مسئولین عقیدتی سیاسی نتوانند کارهای بزرگی در جامعه انجام دهند، فاجعه بزرگی در جامعه رخ می دهد.

عاملی تصریح کرد : آشنایی جامعه با مهارت های زندگی و مبانی اسلام وظیفه اصلی مربیان عقیدتی سیاسی می باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل خاطرنشان کرد : جامعه در مساله اقتصاد به احساس نیاز جمعی نیاز دارد و این مساله تنها از راه آموزش و پرورش قابل بررسی است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اصلاح فرهنگ تربیتی جامعه را تنها در حساس بودن خانواده ها به امر تربیت عنوان کرد و گفت : برای حساس کردن خانواده ها به امر تربیت، فعال کردن انجمن های اولیا و مربیا در مدارس ضروری است.

امام جمعه اردبیل با انتقاد از عدم توجه جامعه به مسائل فرهنگی و تربیتی، افزود : قواعد تربیتی باید توسط نخبگان دسته بندی شده و در اختیار خانواده ها قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل شرط سرمایه گذاری در نظام اسلامی را اولویت بندی نیازها دانست و تصریح کرد : طراحی نظام صیانتی باید در کشور مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل رکن اساسی توسعه پایدار را نیروی انسانی معرفی و تصریح کرد : نیروی انسانی نقش اول را در تربیت، سیاست و اخلاق دارد.

عاملی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد : بسیاری از بزه های اجتماعی، تظاهری از فقر است که باید توسط نیروی انسانی متخصص ریشه یابی شود.


ارسال نظرات