خبرهای داغ:
امام جمعه شهر بوئین زهرا:

شهید مطهری در زمینه اعتقادی گام‌های بلندی برداشت

امام جمعه شهر بوئین زهرا گفت: شهید مطهری در زمینه اعتقادی گام های بلندی برداشت آثار وی در زمینه اعتقادی در دانشگاه‌ها هم بسیار موثر بود و امروزه هم به برکت انقلاب اسلامی افکار و آثار شهید مطهری در جامعه ساری و جاری است.
کد خبر: ۸۵۱۵۶۶۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا حجت الاسلام محمد همایون زرینه  امام جمعه بوئین زهرا در دیدار با پرسنل سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه  وبسیج برگزار شد، ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را پاک ترین و سالم ترین مردمان دنیا برشمرد.

وی مهم ترین ویژگی شهید مطهری را متفکر بودن ایشان دانست و گفت: آثار شهید مطهری که ناشی از تفکر والای ایشان است موید این مطلب است حضرت امام (ره) نیز تمام آثار استاد شهید را تایید نموده اند بطوری که امروزه آثار و کتب وی به عنوان چراغ راه امت اسلامی است.

 زرینه ادامه داد: دومین ویژگی شهید مطهری شهامت و شجاعت ایشان می باشد که قبل و بعد انقلاب از گفتن حقیقت هیچ ابایی نداشت.

امام جمعه شهر بوئین زهرا با بیان اینکه سومین ویژگی شهید مطهری کار بر اساس نیاز بود افزود: این شهید بزرگوار در هرجایی انحرافی می دید وارد می شد و نمی گذاشت میدان خالی بماند.

وی با بیان اینکه شهید مطهری در زمینه اعتقادی قدم های زیادی برداشت اظهار کرد: آثار وی در زمینه اعتقادی در دانشگاه‌ها هم بسیار موثر بود و امروزه هم به برکت انقلاب اسلامی افکار و آثار شهید مطهری در جامعه ساری و جاری است.


2001/پ20/ب
 
 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها