خبرهای داغ:
جانشین سپاه شاهرود

کارگران سربازان جبهه تحریم اقتصادی هستند

جانشین سپاه شاهرود گفت: سربازان جبهه تحریم اقتصادی کارگران هستند و عملکردشان گواه خدمات ارزنده و شایسته این قشر زحمت کش است.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۱۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین یارمحمدی در همایش روز بسیج کارگری که به همت حوزه بسیج کارگری الغدیر و با حضور بیش از 150 نفر از کارگران و مسئولین در سالن اجتماعات شرکت توربوژنراتور شاهرود برگزار شد در سخنانی با تبریک هفته کارگر و روز کارگر به همه زحمت کشان عرصه تولید و اقتصاد کشور با اشاره به سه جنگ سخت،نیمه سخت و نرم اظهار کرد: ما امروز در جنگ نیمه سخت و نرم حضور داریم و شما عزیزان در جنگ اقتصادی نیز حاضر هستید و در سه جبهه مشغول مبارزه می باشید.

وی افزود: دشمن در جنگ سخت هشت سال هزینه کرد و به نتیجه نرسید و در جنگ نیمه سخت نیز با استفاده از تحریم های مختلف اقتصادی سیاسی تلاش کرد ما را تسلیم کند.

یارمحمدی خاطر نشان کرد: سربازان جبهه تحریم اقتصادی شما کارگران هستید و حق مطلب را نیز به خوبی عمل کرده اید و در برابر همه دنیا که بر علیه ما بسیج شده اند ایستاده ایم.

وی تصریح کرد: تلاشگران در عرصه های مختلف مانند انرژی هسته ای،نانو فناوری،تکنولوژی ها پیشرفته و فوق پیشرفته ما جز ده کشور برتر دنیا هستیم و اصرار دشمن برای توقف هسته ای ما بحث بمب هسته ای نیست و موضوع سانتفیوژهای نسل سوم و چهارم ماست که استکبار آن را ندارد.

جانشین سپاه شاهرود بیان کرد: استکبار در مذاکرات خود تاکید دارد شما باید بایستید تا ما به شما برسیم و با هم حرکت کنیم.

وی با تقدیر از فعالیت های کارگران در عرصه تولید کشور و با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع کارگران عنوان کرد: باید سخنان رهبری راهبردی برای همه مسئولین در راه برطرف کردن مشکلات تولید و کارگران و حرکت به سمت تولید ملی و اشتغال پایدار داخلی باشد.

یارمحمدی افزود: نیاز به حمایت کامل مصرف کنندگان و دولت مردان در تولید می باشد و باید از همه شما که با انسجام کامل مشغول به فعالیت در این مجموعه هستید تشکر کرد.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: امروز جنگ جغرافیا و سرزمین نمی شناسد و دشمن از پشت بام ها و داخل جیب های ما راه را برای تسخیر و سلطه بر ما گشوده است و باید مراقب باشیم.

جانشین سپاه شاهرود با تقدیر و تشکر از همه زحمت کشان عرصه تولید افزود: انشالله همه گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم و در حمایت از تلاشگران عرصه تولید گام برداشته و این نقطه آغازی بر راهبردهای رهبر انقلاب در تولید ملی و اقتصاد مقاومتی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها