خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج):

استان قزوین از استان های پیشرو در امر همدلی و همزبانی است

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) گفت: استان قزوین از استان های پیشرو در امر همدلی و همزبانی است که با همراهی دستگاه ها در زمینه‌هایی همچون محرومیت زدایی به جایگاه مناسبی دست یابد.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۸۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، حمید رضا اله بداشتی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) در نشست ستاد عالی هجرت استان قزوین که در سالن استانداری برگزار شد اظهار کرد: احداث غسالخانه روستاهای علنقیه، شیزارک، برزلجین، تکمیل غسالخانه باورس، خانه بهداشت یحیی آّباد ، جهان آّباد  و تعمیر مسجد آقچه مزار از جمله طرح های سازندگی استان است که برخی از این طرح ها در مناطق محروم به اجرا درآمده است.

دریافت 24 میلیارد تومان وام تسهیلاتی در امر اقتصاد مقاومتی

وی تکمیل خانه عالم روستای بهرام آباد،اوژانس روستای آقا بابا،اوژآنس زیاران، خانه عالم کهک، غسالخانه نجف آّباد را از طرح های محرومیت زدایی در دست تکمیل دانست و افزود: سال گذشته 24 میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی به متقاضیان ارائه شده است، که 12 میلیارد تومان آن صرف اشتغال و 12 میلیون تومان دیگر برای تولید هزینه شده است.

اله بداشتی با اشاره به اهداف بسیج سازندگی عنوان کرد: مهمترین هدف بسیج سازندگی غنی سازی اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان است که جوانان با فرهنگ محرومیت زدایی آشنا شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) بیان کرد: محرومیت زدایی مناطق محروم در مدت زمان کوتاهی  صورت می‌گیرد و گستردگی این طرح‌ها و جذابیت آن سبب شده که با استقبال بسیاری از جوانان مواجهه شود.

این مسئول توضیح داد: استان قزوین از استان های پیشرو در امر همدلی و همزبانی است که با همراهی دستگاه ها در زمینه‌هایی همچون محرومیت زدایی، اردوهای جهادی و طرح های تملک و دارایی توانسته به جایگاه مناسبی دست یابد.

 مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) در خاتمه افزود: همدلی و همزبانی در سال جاری باید بیش ار پیش ادامه داشته باشد تا به درجات بالاتری برسد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها