خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)قزوین:

رزمایش الی بیت المقدس بر قدرت بازدارندگی گردان کوثرمی افزاید

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) استان قزوین عنوان کرد: رزمایش الی بیت المقدس3(مدافعان حرم ویژه استان قزوین) بر قدرت بازدارندگی گردان کوثرمی افزاید.
کد خبر: ۸۵۱۶۲۶۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

 عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری بسیج برنامه ها و کلیات رزمایش الی بیت المقدس(مدافعان حرم ویژه استان قزوین)که از 15 الی 18 اردیبهشت در شهرستان شفیع آباد برگزار می شود را تشریح کرد.

کاظمی بیان داشت: رزمایش الی بیت المقدس3 با هدف ایجاد آمادگی در برابر تمامی تهدیدات دشمن و در پی بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش روز به روز توانمندی های نظامی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: رزمایش الی بیت المقدس3 به استعداد رزمایش یگ گردان کوثر خواهران برگزار خواهد شد که خواهران در آن به باز آموزی توانمندی های تاکتیکی و دوره های امداد و نجات می پردازند و در نهایت در رزمایش الی بیت المقدس تمامی آموخته ها را به نمایش می گزارند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن  مجتبی(ع)قزوین همچنین به زمان آغاز برنامه ها اشاره کرد و گفت: برگزاری صبحگاه، کلاس های باز آموزی از جمله برنامه های روز رزمایش می‌باشد.

کاظمی ادامه داد: رزمایش الی بیت المقدس 3 با محوریت مدیریت نا امنی و نا آرامی ها و عملیات های امداد و نجات اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه اما حسن مجتبی (ع) با یاد آور شدن اجرای رزمایش توسط خواهران گفت: در جامعه امروز و در بحث دفاعی فرقی بین نیروی زن و مرد وجود ندارد و در فضای تهدید که منطقه را فرا گرفته است ایران با استفاده از تمام توان نظامی خود قدرت بازدارندگی را نیز تقویت می کند، علاوه براین گردان کوثر می تواند در سریع ترین زمان به ارائه خدماتی که در حوزه توانمندی هایشان قرار دارد بپردازند.

کاظمی در پایان یاداور شد: استفاده از گردان کوثر فقط در زمان جنگ نیست و از آنجا که این گردان در زمینه امداد و نجات در حالت پیشرفته ای قرار دارد و می توانند در تمامی بلایای طبیعی خدمات ارائه دهند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها