خبرهای داغ:

طرح آماربرداری مبدا - مقصد جاد ه های چهارمحال وبختياري آغاز شد

طرح آمار برداری مبدا و مقصد جاده ها به صورت همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد و تا 20 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۵۱۶۷۵۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال وبختياري با اعلام اين خبر گفت: آخرین طرح آمارگیری از وضعیت حمل و نقل جاده ای كشور در سال 83 انجام شده است كه این آمار و اطلاعات نیازمند بازنگری بود و با اجرای این طرح آمار و اطلاعات جدید در اين حوزه جایگزین مي شود.

فريبرز كرمي افزود: در این طرح، پرسشگران در 24 محور بصورت رفت و برگشت مستقر و اقدام به شمارش "موردي" تردد انواع وسائط نقليه مسافری، باری، سواری و شخصی و پرسشگري از رانندگان و سرنشينان خودروها خواهند نمود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال وبختياري ادامه داد: در بخش تردد شماری، قرار است کلیه وسایط نقلیه شامل : تاکسی، وانت بار، مینی بوس، اتوبوس، کامیونت، ادوات کشاورزی و غيره به صورت بصری شمارش شوند واطلاعاتی نظیر وضعیت مالکیت خودرو، تمام مولفه های مربوط به شناسه وسایط نقلیه، نوع وسیله نقلیه، سرنشینان خودرو، ظرفیت باری و مسافری، سال ساخت، شماره پلاک، شماره کارت هوشمند ، نوع بارنامه و طول مدت سفر در این بخش از رانندگان دريافت شود.

وی هدف از اجراي اين طرح را سازماندهی در راستای تصمیم گیری مناسب در ارائه خدمات و ارتقای حمل و نقل عمومی در زمینه کالا، مسافر، ترانزیت دانست و گفت: ایمن سازی عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده ای، تهیه الگوی سفرهای باری، مسافری و شخصی ، برنامه ریزی و مدیریت عوامل موثر در حمل و نقل جاده اي مانند ناوگان، رانندگان، شرکت ها و تاسیسات زیربنایی و ... از ديگر اهداف اجراي اين طرح مي باشد.

شايان ذكر است: تعداد1800 نفر نيرو در سه شيفت بطور شبانه روز شامل عوامل اجرائي طرح اكيپ پليس، پرسشگر ،آمار گر و نظارت 20نفر از كارشناسان اداره كل حمل ونقل وپايانه هاي استان در طول طرح همكاري دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار