خبرهای داغ:
با حضور بسیجیان شهرستان البرز

رزمایش 1000 نفری مدافعان حرم در شهر محمدیه آغاز شد

رزمایش 1000 نفری مدافعان حرم با حضور بسیجیان شهرستان البرز در شهر محمدیه آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۸۷۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، رزمایش یک هزار نفری مدافعان حرم صبح امروز با حضور اقشار مختلف بسیجی شهرستان البرز در منطقه هفت شهر محمدیه فعالیت خود را آغاز کرد.

این رزمایش با مشارکت و همراهی عموم اقشار بسیجی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه امام رضا (ع) و حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) در کنار دستگاه‌های اجرایی اعم از هلال احمر و مدیریت و توزیع نیروی برق شهرستان البرز و سازمان آتش نشانی شهر محمدیه صورت گرفته است.

نیروهای بسیجی در قالب گردان‌ها و گروهان‌های مختلف به مدت دو روز در منطقه عمومی رزمایش مدافعان حرم حضور دارند و مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان سپاه ناحیه امام رضا (ع) اهداف عملیات را پیگیری می‌کنند.

مطابق اظهار نظر مسئولان برگزاری رزمایش مدافعان حرم در شهرستان البرز، نیروهای حضور یافته در مراحل مختلف این رزمایش از مناطق، شهرها و روستاهای بومی شهرستان انتخاب شدند تا علاوه بر ایجاد آمادگی میان اقشار مختلف مردم و بسیجیان، به نحو مطلوب از ظرفیت و توان آن‌ها بهره‌برداری شود.

رزمایش مدافعان حرم علاوه بر شهرستان البرز در سایر مناطق استان قزوین نیز به صورت همزمان در حال برگزاری بوده که با توجه به جمعیت و شرایط جغرافیایی این شهرستان، مسئولان برگزاری رزمایش انتظار دارند اقدامات پیش‌بینی شده برای مراحل مختلف این مهم از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

1006/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها