خبرهای داغ:

دیدار سرگروه های تربیتی با امام جمعه کرمانشاه

سرگروه های حلقه تربیتی شهید مصطفی سعیدی حوزه 6 شهری امام جعفر صادق (ع)، با امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۱۷۰۱۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در این دیدار ابتدا برادر بسیجی میلاد اعتمادی به عنوان مربی حوزه شش شهری، گزارشی از اقدامات و فعالیت های سرگروه ها در منطقه و حوزه فعالیت آن ها در پایگاه ها و مساجد را تشریح کرد.


در ادامه آیت الله علما، سرگروه های حلقه های تربیتی صالحین را یک عملیات، یک طراحی و یک برنامه بسیار اساسی و مفید برای رشد نیروها دانست و اظهار داشت: نباید این کار را ساده در نظر گرفت و باید خوب تلاش کنیم تا نیروهایی کارورزیده و انقلابی تحویل جامعه دهیم.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: بسیج شجره طیبه ای است که ریشه در سیره ائمه علیهم السلام دارد و رمز ماندگاری بسیج این است که خون مظلومینی همچون شهدای انقلاب و ۸سال دفاع مقدس به آن تزریق شده است.


وی خطاب به مربیان و سرگروه‏ های صالحین بیان کرد: کسانی که نزد شما درس اخلاق و اسلام را می‏آموزند، آینده‏سازان این کشور و ملت خواهند بود؛ پس ارزش کار خود را بدانید و بیش از پیش تلاش کنید.


آیت الله علما دیگر رموز ماندگاری بسیج را روحیه ایثارگری و اخلاص آن دانست و خاطر نشان کرد: بسیجیان عزیز قدر خود را بدانند و با خلوص نیت قدم بردارند که خداوند هم آن ها را در این راه یاری می کند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار