خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان :

اگر دشمن در محاسبات خویش دچار اشتباه شود، از بسیجیان چنان پاسخی دریافت می کند که هیچ گاه فراموش نخواهد کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ابراز داشت: اگر دشمن در محاسبات خویش دچار اشتباه شود، از بسیجیان چنان پاسخی دریافت می کند که هیچ گاه فراموش نخواهد کرد
کد خبر: ۸۵۱۷۰۴۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت المقدس عنوان کرد : برگزاری این همایش در این وسعت پیام های متعددی به همراه دارد که بی شک مهمترین آن در صحنه بودن بسیجیان برای دفاع از آرمان های انقلاب می باشد.

وی ادامه داد: محرومان و مستضعفان جهان می دانند که بر اساس اصول تغییر ناپذیر نظام اسلامی، انقلاب از آنان در مقابل ظالمان و جهانخواران دفاع می نماید و بی شک اگر دشمن در محاسبات خویش دچار اشتباه شود، از بسیجیان چنان پاسخی دریافت می کند که هیچ گاه فراموش نخواهد کرد.

معبودی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در پاسخ به یاوه گویی های مقامات امریکایی خاطر نشان کرد : بسیج در مقابل تهدیدات دشمن ایستاده است و امنیت و آسایش مردم را با حضور در تمامی صحنه ها تضمین می نماید.

وی با اشاره به حضور پرشور بانوان در رزمایش الی بیت المقدس 3 یادآور شد : بانوان ما نشان دادند می توانند در کنار تربیت نسل صالح، پابه پای مردان در صحنه حاضر شوند و در صورت لزوم وظایفی که به آنان محول می شود را به نحو احسن انجام دهند.

وی در خاتمه هدف از برگزاری چنین رزمایش هایی را سنجش آمادگی نیروهای بسیجی در مقابله با بحران های احتمالی دانسته و عنوان کرد : در چنین رزمایشی نقاط قوت و ضعف به خوبی نمایان می گردد و همچنین نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مشخص می گردد تا در آینده از وقوع مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

 

1006/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها