خبرهای داغ:
معاون فرماندار میامی تأكيد كرد؛

پرهيز از موازي كاري در اجراي برنامه هاي اوقات فراغت

معاون فرماندار شهرستان میامی با بيان اينكه اوقات فراغت را نبايد با اوقات بيكاري اشتباه گرفت، گفت: بايد از موازی کاری در اجراي برنامه های اوقات فراغت پرهيز شود.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۴۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، نخستين جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان میامی با حضور اعضاء آن در سالن جلسات فرمانداری شهرستان میامی برگزار شد.

معاون فرماندار شهرستان میامی در ابتدا ضمن قدردانی از اعضاء ستاد سازماندهی اوقات فراغت شهرستان میامی، برنامه ریزی در جهت پربار شدن اوقات فراغت جوانان را خواستار شد.

حسین ایماني افزود: اوقات فراغت را نباید با اوقات بیکاری اشتباه بگیریم؛ بلکه ساماندهی و سوق دادن جوانان به برنامه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و... از اهداف ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان است.

وی افزود: بايد از موازی کاری در برنامه های اوقات فراغت پرهيز شود و ضرورتی ندارد؛ یک کلاس در يك زمان در چند اداره برگزار شود.


 معاون فرماندار شهرستان میامیاستفاده بهینه جوانان از اوقات فراغت را ضروری دانست و افزود: بايد توانمندی های مراجعه کنندگان را معرفی کنیم و رشد اجتماعی، هدفدار بودن، نیازسنجی و در نهایت ارزیابی مورد اهمیت قرار گرفته شود.


نوید ظفری دبیر ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان شهرستان میامی به گستردگی این ستاد در شهرستان ها اشاره كرد و گفت: سال گذشته برنامه های مختلف زیادی در حوزه های مختلف در شهرستان میامی برگزار شد؛ ولی به دلیل عدم ارسال به موقع و ثبت آن در سامانه رتبه قابل قبولی را دریافت نکردیم.

بر اساس اين گزارش، در پایان با اهداء لوح به تیم ارزیابی ستاد اوقات فراغت شهرستان میامی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها