خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با حضور در رزمایش مدافعان حرم این ناحیه اظهار داشت: داشتن سلاح ایمان، اعتماد به نفس و اتکا به خداوند رمز پیروزی رزمندگان اسلام است.
کد خبر: ۸۵۱۷۵۰۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در حاشیه رزمایش مدافعان حرم این ناحیه به  اظهار داشت: رزمایش سه گردان از ناحیه امام سجاد(ع) از شهرهای اقبالیه، محمود آباد و روستا های اقبال شرقی برگزار شد در بعد معنوی این رزمایش وظیفه خطیر دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع)به برگزاری نماز های جماعت و برگزاری مباحث اخلاقی و سیاسی و احکام می پردازد.
وی خاطر نشان کرد: در مفید بودن این کلاس هیچ شک و تردیدی وجود ندارد فلسفه این رزمایش با توجه به کلاس هایی که ایجاد شده به نام شجره طیبه صالحین است و این رزمایش از دل این کلاس ها ایجاد شده است و قطعا تاثیر گذار خواهد بود.
عدالتی شربیانی گفت: در طول 36 سال انقلاب، دیدیم که افراد با تجهیزات کم بر افراد بیشتر و تجهیزات بیشتر  با داشتن سلاح ایمان، اعتماد به نفس و اتکا به خداوند به پیروزی رسیدند و چون هدف نصرت دین خدا است یقینا نصرت الهی پشت سر اینها خواهد بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به اهداف این رزمایش اشاره کرد و خاطر نشان کرد: هدف از این رزمایش اولا برای هشدار به دشمنان و ثانیا آمادگی نیروهای عزیز ما در مقابل دشمنان اسلامی است.
این مقام مسئول یادآور شد: دشمنان فکر می کنند که ملت ایران امروز دنبال انرژی هسته ای است در اصل ما به  دنبال صلاح هسته ای نیستیم، دشمنان ما بدانند که بسیجیان از هزارن صلاح هسته ای برای ما ارزششون بالاتراست.
وی با اشاره به سخنان سردار سلامی عنوان کرد: دشمنان بدانند که سردار سلامی ما یکی نیست، ما افرادی میلیون ها نفرچون سردار سلامی  داریم که تربیت یافته از مکتب اسلام و در سایه مقام ولایت فقیه حرکت می کنند.
عدالتی شربیانی افزود: جوانان آمادگی لازم را برای آینده داشته باشند تا بتونیم هم کشورمان را حفظ کنیم که الحمدالله کشور مادر منطقه در آرامش کامل هست نشان دهنده ی این است که جوانان ما و بسیجیان ما هوشیار، آگاه، و با بصیرت اند که با یک اشاره از مقام معظم رهبری در صحنه حاضر می شوند.

4001/پ30/ب
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها