خبرهای داغ:
در 6 ماه آینده صورت می‌گیرد:

صاحب‌خانه شدن 68 نفر از ایثارگران در قزوین

در 6 ماه آینده، 68 نفر از جامعه ایثارگران متقاضی مسکن مهر، در قزوین صاحب‌خانه می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۱۸۰۲۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

عبدالحسین وحیدی معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از قزوین با اشاره به روند احداث واحدهای مسکن مهر جامعه ایثارگران گفت: 48 واحد مسکن مهر در منطقه مهرگان قزوین از پیشرفت فیزیکی 70 درصد و مابقی واحدها از پیشرفت فیزیکی 55 درصد برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در تاکستان 24 واحد مسکن نیز از پیشرفت فیزیکی 90 درصد برخوردار است، افزود: تا 6 ماه آینده، 68 متقاضی مسکن مهر کلید واحدهای مسکونی خود را از بنیاد تحویل می‌گیرند.

وحیدی با اشاره به اینکه 270 واحد مسکن مهر در قزوین و 60 واحد در تاکستان برای ایثارگران آماده‌سازی می‌شود، گفت: بنیاد با توجه به ظرفیت موجود از متقاضیان ثبت‌نام می‌کند و افراد واجد شرایط می‌توانند به واحد مسکن شهرستان‌های بنیاد استان مراجعه کنند.

وی افزود: جانبازان بالای 5 درصد، فرزندان، همسران و والدین شهدا و جانبازان 70 درصد که از تسهیلات دولتی زمین و مسکن استفاده نکرده باشد و صاحب ملک شخصی نباشد، می‌توانند در طرح واگذاری واحدهای مسکن مهر بنیاد ثبت‌نام کنند.

وحیدی با اشاره به اینکه متراژ واحدهای مسکن مهر 65 تا 75 متر مربع است، گفت: مبلغ تمام شده‌ی این واحدها با 300 میلیون ریال وام و مبلغ آورده افراد با توجه به متراژ تا سقف 200 میلیون ریال؛ حداکثر 500 میلیون ریال می‌باشد.

 

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها