خبرهای داغ:
معاون عقيدتي سياسي تيپ12 قائم (عج) سمنان:

ايران مقتدرتر از هر كشوري در منطقه مسیر ترقي را طي مي‌كند

معاون عقيدتي سياسي تيپ12 قائم (عج) سمنان گفت: امروز شاهديم كه با وجود همه عداوت و دشمني‌هاي بيگانگان جمهوري اسلامي ايران مقتدرتر از هر كشوري در منطقه مسیر ترقي را طي مي‏كند.
کد خبر: ۸۵۱۸۲۰۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسیج در سمنان، حجت‏الاسلام‏والمسلمين هادي ابراهيمي در همايش سياسي كه با حضور پاسداران و پايوران تيپ 12 قائم و ستاد سپاه استان در حسينيه امام خميني (ره) اين يگان برگزار شد، با اشاره به تحركات اخير بيگانگان و اظهارات‌شان بيان كرد: خوشبختانه ما داراي ظرفيت بالايي در توليد و خودكفايي هستيم.

وي افزود: امروز شاهديم كه با اين همه عداوت و دشمني بيگانگان ايران عزيز مقتدرتر از هر كشوري در منطقه مسیر ترقي را طي مي‏كند و اين واقعيتي است تا تمام دنيا بداند كه ما منتظر نمي‌مانيم تا دست‌مان را بگيرند، ما نه تنها براي كشور خودمان كه براي تعالي تمام مردم جهان برنامه داريم.

معاون عقيدتي سياسي تيپ12 قائم (عج) سمنان تصريح كرد: اسلام عزيز اين قدرت را به ما داده است تا بتوانيم با اتكاي به خداوند و باور آنچه كه در وجود تمام ايرانيان دلسوز نهفته است؛ دست دشمنان را از دامن اين مرز و بوم كوتاه كنيم.

حجت‏الاسلام‌والمسلمين ابراهيمي با اشاره به اظهارات "اشرف غني" رئيس جمهور افغانستان گفت: كشور افغانستان سال‌هاي متمادي پيشرفت را در اتكاء به كشورهاي غرب و شرق مي‌دانست و با اين باور بود كه اين كشور سال‌هاي متمادي به دست استكبار روي آرامش را نديده و خاك آن نيز هر از گاهي مورد تاخت و تاز قرار گرفت.

وي اضافه كرد: اما امروز رئيس جمهور افغانستان مي‌گويد «بايد تمام تلاشمان را بكار ببنديم تا با استفاده از ظرفيت‌هاي داخلي دست استكبار را از دامن كشورمان كوتاه كنيم و هويت تاريخي‌مان يعني همان چهارراه اقتصادي جهان را به دست آوريم».

معاون عقيدتي سياسي تيپ12 قائم (عج) سمنان تصريح كرد: بايد سياست‌مداران ما در اين اوضاع شرايطي را ايجاد كنند كه بيگانگان به فكر باج‌خواهي از ايران نيفتند؛ در چنين شرايطي كه كشورهاي متوسط منطقه پيشرفت را در باور داشته‌هايشان مي‌دانند ما به عنوان كشوري داراي تمدن و با اقتدار در منطقه بايد در بعضي سياست‌هايمان تجديدنظر كنيم و به بيگانگان باج ندهيم.

حجت‌الاسلام والمسلمين ابراهيمي افزود: اين را بارها و بارها در تاريخ تجربه كرده‌ايم كه دشمنان قابل اعتماد نبوده و چنانچه در راه پيشرفت كمكي به ايران كرده‌اند در گام‌هاي بعد خسارت‌هاي غيرقابل جبراني را بر ما تحميل كرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها