اميد يك عمله‌ي ناتوي فرهنگي به جنتي!

وي جاسوس سرويس اطلاعاتي انگليس بود كه در جريان عمليات جاسوسي براي mi6 در كردستان عراق...
کد خبر: ۸۵۱۸۲۰۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

روزنامه‌ی غربگرای شرق نامه‌ی «لیلی گلستان» از اعضای کانون غیر قانونی نویسندگان ، به وزیر ارشاد را انتشار داد.

گلستان در نامه‌ای به وزیر ارشاد خواستار مجوز چاپ به کتبی شد که تالیف یا ترجمه‌ی آن ها را بر عهده داشته است و اکنون مجوز چاپ ندارند.

گلستان نوشت :« جناب مستطاب وزیر ارشاد/چهار کتاب از تراجم و تألیفات این کمینه به تفاریق دوسال و سه سال و پنج سال و ١٠ سال به ممیزی گرفتار گشته(است).»

وی سپس ضمن معرفی مختصر این کتب خواستار انتشارشان شد و افزود :« اکنون که در آستانه انتصاب مدیر جدید دارالکتاب آن وزارتخانه جلیله هستیم امید دارم که در سایه تدبیر فعلیه این کتب اربعه از محاق در‌آید و با انوار درخشان این زمانی به رویت مشتاقان برسد. »

گفتنی است لیلی گلستان از اعضای کانونی است که طبق اسناد ساواک ، اعضای آن ارتباط تنگاتنگی با این سازمان داشته اند پس از انقلاب با گرایشات چپ خود به محفلی برای دشمنی با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده بود، تا جایی که با اعلام نظر های صریح به حمایت از منافقین در پی اخراج آنان به عراق ، پرداخت!

برادر وي (كاوه گلستان) جاسوس سرويس اطلاعاتي انگليس بود كه در جريان عمليات جاسوسي براي mi6 به درك واصل شد.

ليلي گلستان از عوامل نشان‌دار ناتوي فرهنگي است كه در آبان 93 مفتخر به دريافت جايزه شواليه ادب و هنر فرانسه؛ جايزه‌اي كه به جنگجويان غير غربي‌اي داده مي‌شود كه به نفع تمدن وحشي غربي و عليه فرهنگ ملت خودشان مي‌جنگند!

انتشار نامه‌ی یکی از اعضای این کانون معلوم الحال! به وزیر ارشاد توسط روزنامه‌ای که کلونی فتنه‌گران و کودتاچیان گشته است تعجب آور نیست ، اما جولان فتنه‌گران و همکاران ساواک در روزنامه‌ای با مجوز آن هم جلوی چشمان دستگاه های نظارتی جای سوال دارد!

ارسال نظرات