خبرهای داغ:
مدير كل ميراث فرهنگي استان سمنان خبر داد:

بهره برداري از 35 درصد پروژه هاي سرمايه گذاري استان سمنان

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان گفت: 35 درصد پروژه‌هاي سرمايه گذاري استان در حوزه ايجاد زيرساختها تا پايان امسال به بهره برداري مي رسد.
کد خبر: ۸۵۱۸۶۰۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاري بسيج در سمنان، به نقل از روابط ‌عمومي اداره کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگری استان سمنان، «حسين خواجه‌بيدختي» در كارگروه ميراث فرهنگي كه در محل سالن جلسات معاونت برنامه ريزي استانداري سمنان و با حضور جمعي از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: در مجموع دو هزار و 630 ميليارد ريال پروژه در زمينه ايجاد زيرساختها و سرمايه گذاري در حوزه گردشگري در استان در دست اجراست كه 730 ميليارد ريال از اين پروژه‌ها در دست بهره برداري است.

وي تأكيد كرد: به بهره برداري رسيدن 65 درصد پروژه هاي باقي مانده نياز به حمايت دارد و در صورت حمايت سيستم بانكي فضاهاي اقامتي استان دو برابر مي شود.

معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري سمنان نيز با تاكيد بر اينكه استان سمنان مي‌تواند به عنوان قطب گردشگري مذهبي و زيارتي مطرح شود، گفت: بايد از ظرفيت امامزاده يحيي(ع) سمنان به عنوان برادر امام رضا(ع) جهت معرفي استان و جذب گردشگر مذهبي به استان بهره برداري كرد.

«مجتبي رضايي» بر اختصاص اعتبار مناسب جهت انجام تبليغات و معرفي امامزاده يحيي(ع) سمنان و تعريف يك پروژه مهم گردشگري براي هر يك از شهرستان‌هاي استان سمنان تاكيد كرد.

در اين جلسه با احداث بازارچه صنايع دستي در شهرستان سمنان موافقت و مقرر شد ايجاد اين بازارچه با مشاركت استان و سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور اجرايي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها