فرمانده سپاه جوادالائمه(ع)خراسان شمالی:

زنده نگهداشتن یاد شهدا، روحیه ای زینبی (س) می خواهد

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع)خراسان شمالی بیان داشت:زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، روحیه حضرت زینب (س) می خواهد که در این راه مصائب زیادی را تحمل نمودند.
کد خبر: ۸۵۱۸۶۴۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یوسفعلی زاده در مراسم یادواره شهدای دانشجوی شهرستان قوچان که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزارشد  اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای عزیز، داشتن روحیه شخصیتی بزرگ همچون حضرت زینب(س)می طلبد که همه مصائب را تحمل نمودند و اگر کسانی که می گویند دیگر دوران جنگ و جبهه تمام شده و عصر تکنولوژی فرارسیده و باید به آینده توجه نمود و گذشته ها را فراموش کرد،این افراد فریب و حیله دشمن را خورده اند که می خواهند گذشته سراسر افتخار و با ارزش ما را به فراموشی بسپارند؛ ماهرچه داریم از شهدای عزیزمان داریم و مدیون خون آنان هستیم.

وی در ادامه ضمن اشاره به جنگ آل سعود علیه کشور یمن بیان داشت:جنگ امروز عربستان علیه مردم مظلوم و مسلمان یمن همانند جنگ تحمیلی ماست، آن زمان صدام ملعون باچراغ سبز آمریکا به کشور ما حمله کرد امروز هم عربستان به سرکردگی امریکا به یمن حمله می کند.

یوسفعلی زاده ابراز داشت: آنهایی که دیروز می خواستند چراغ اسلام راخاموش نمایند امروز می بینند که این چراغ تبدیل به چلچراغی ازنور شده و همه دنیا را روشن نموده و شعارمرگ بر استکبارجهانی(مرگ برآمریکا)دردل خود کشور آمریکا به صدا در آمده است.امروز می بینید عراق که تا دیروز ما را دشمن خود می دانست امروز این کشور ما را بهترین دوست خود می داند چرا که ایران اسلامی حامی مظلومین است.

وی ادامه داد: آن چیزی که باعث می شود یک کشور به پیشرفت و توسعه دست پیدا کند داشتن استقلال و آزادی و امنیت است و کشور اسلامی ما همه این ها را مدیون امام و شهدای عزیز و رهبری امام خامنه ای عزیز است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع)خراسان شمالی در ادامه بیان داشت: ما درمسئله هسته ای هم کوتاه نمی آییم چرا که ما تا بدین جا که رسیده ایم و تا بدین درجه از پیشرفت که دست یافته ایم روی موج خون شهداحرکت کرده ایم. ماتحریم شدیم، خون دادیم، انقلاب کردیم تا زیر سلطه استکبار نباشیم و نرویم.

وی در خاتمه صحبت های خود گفت: پیام یادواره شهدای دانشجوی شهرستان قوچان به همه ما این است که اگر می خواهید عزت و اسقلال و امنیت کشور اسلامی ایران حفظ شود و محیط علمی و دانش عالمانه ما رشد و توسعه پیدا کند باید به طورثابت و مستمر دشمن را به یکدیگر نشان دهیم.

در پایان مراسم ازخانواده معظم هشت شهید دانشجوی قوچان به نمایندگی از شهدای دانشجوی این شهرستان تقدیربه عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها