امام جمعه موقت نیشابور در یادواره غلامان علوی:

نباید در مذاکره یک قدم از رهبری عقب و یا جلو افتاد

امام جمعه موقت نیشابور خطاب به تیم مذاکره کننده گفت: نباید در مذاکره یک قدم از رهبری عقب و یا جلو افتاد.
کد خبر: ۸۵۱۹۰۲۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم در نخستین یادواره 22 شهید پایگاههای مقاومت بسیج قطن آباد، بشنیج، میرآباد، رنگان، رستم آباد با عنوان "غلامان علوی" همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) در مزار دهباف خطاب به تیم مذاکره کننده اظهار داشت: اگر طرف مقابل مذاکره، نمی خواهند بنشینند مذاکره کنند، اگر می خواهند دبه دربیارند، میز مذاکره را ترک کنید، اگر خطایی از آنها سربزند، با عنایات امام زمان (عج) و فرماندهی مقام معظم رهبری چنان تودهنی محکمی از بسیجیان خواهند خورد که صدایشان به گوش همه جهان برسد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری چگونه بیان کنند که این مذاکرات سرانجام ندارد! ایشان، از ابتدای مذاکرات فرمودند"من به مذاکره با امریکا خوشبین نیستم" اگر وقت و زمانی که دولت در سرمیز مذاکره تلف کرد را به حل مشکلات درون کشور می گذاشت مشکلات تا الان حل شده بود.

رجایی خطاب به مسئولین و تیم مذاکره کننده هشدار داد: نباید یک قدم از رهبری عقب و یا جلو افتاد.

امام جمعه موقت نیشابور تاکید کرد: نمره مردم در همراهی انقلاب نمره بیست می باشد و این مسئولین هستند که باید در خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات انها نمره خوب کسب کنند.

وی با بیان اینکه برخی می خواهند نام شهدا به فراموشی سپرده شود گفت: زمانی خیابان های شهرها را به نام گل ها نامگذاری می کردند و در برابر نامگذاری به نام شهدا مقاومت می شد.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور بیان داشت:  شهدا رفتند و وظیفه خودشان را به نحو احسن انجام دادند حال ما در مقابل آنان چه وظیفه ای داریم؟ جواب اینجاست که امام (ره) وظیفه را برای همه ما مشخص کردند و فرمودند"من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد."

ارسال نظرات
پر بیننده ها